27 maja 2021

YOUSH - KOMPLETNY I ZBILANSOWANY POSIŁEK KIEDY BRAKUJE CI CZASU CZYLI SPOSÓB NA GŁODA

Witam

W ostatnich latach społeczeństwo nasze zaczęło prowadzić znacznie szybszy tryb życia. Ciągle jesteśmy zabiegani. Praca - szkoła - codzienne obowiązki domowe i tak w kółko. Zaczynamy zapominać o regularnym i wartościowym odżywianiu co w późniejszym czasie może przełożyć się na nasze zdrowie. Dla niektórych doba nadal jest za krótka na ogarnięcie wielu spraw. Czujemy się przez to źle, często jesteśmy zmęczeni i niedospani.



W takich chwilach warto mieć przy sobie zbilansowany posiłek pod postacią saszetki Yoush. Możemy go sprawnie przygotować i zaspokoić głód jaki nas dopada czy to o poranku kiedy nie zdążyliśmy zjeść śniadania i w pośpiechu wyszliśmy z mieszkania lub na lunch. Nie warto wtedy szukać automatu z batonami. 

Wystarczy saszetkową porcję wrzucić do plecaka czy torebki i w przypływie spadku formy przygotować pożywny posiłek pełen wartościowych składników i witamin, bez soi, bez pszenicy, z wysoką zawartością błonnika i białka. Taka porcja dostarczy nam 400 kcal. Jest ona gotowa po 5 minutach, a do przygotowania wystarczy łatwo dostępna woda, mleko czy napój roślinny.



Co zawiera jedna saszetka?

💚
WITAMINY I MINERAŁY

Innowacyjna receptura dostarcza niezbędnych witamin oraz składników mineralnych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania organizmu.

💚BŁONNIK

Wysoka zawartość błonnika zapewnia uczucie sytości i utrzymuje Twój układ pokarmowy w świetnej formie. Obecność prebiotyków dba także o prawidłowy rozwój dobrych bakterii.

💚ENERGIA

Unikalna kompozycja składników pochodzenia roślinnego dostarcza energii oraz mikro i makroskładników zaspokajając zapotrzebowanie jednego posiłku.

💚WĘGLOWODANY

Odpowiednia kombinacja cukrów złożonych i prostych pochodzących z płatków owsianych i kukurydzy dostarcza energii jeszcze przez długi czas po zjedzeniu posiłku.

💚BIAŁKA

Perfekcyjne połączenie białek pochodzenia roślinnego dostarcza wszystkich niezbędnych aminokwasów. Wysoką zawartość białka zapewniają zboża, rośliny strączkowe i migdały.

💚TŁUSZCZE

Siemię lniane, migdały i słonecznik są naturalnym źródłem nienasyconych kwasów tłuszczowych, w tym tych z grupy omega-3, omega-6 i omega-9.




Jak przygotować Yoush?

Jego przygotowanie jest banalne. Kiedy się spieszymy wystarczy go zalać wodą, ale kiedy mamy chwilę czasu i jesteśmy akurat w domu to możemy porcję urozmaicić przygotowując sobie z niego smoothie z mrożonych owoców z kostkami lodu - wystarczy jedynie wszystko zblendować i cieszyć się danym smakiem.

A co ze smakami? Do wyboru mamy tylko? Aż? 3 wersje smakowe!

Czekolada:)



Malina :)



Banan:)



Do wyboru mamy saszetkowe smaki, każdy z nich mieści 100 proszku lub torbę starczającą na 15 posiłków. W tym przypadku mamy miarkę dzięki której łatwo możemy odmierzyć jednorazową porcję do spożycia.

Pamiętajcie Yoush to nie jest dieta pudełkowa, ani żadna inna. To posiłek jaki dostarcza tyle kalorii co normalne danie na które w danym momencie nie mamy czasu, aby go normalnie przygotować, usiąść i zjeść. Yoush to posiłek roślinny jaki pozwala kontrolować zjadane kalorie, a jednocześnie możemy wpłynąć na wykorzystywane zasoby Ziemi.

Wytwarzanie produktów roślinnych charakteryzuje się znacznie mniejszym negatywnym wpływem na środowisko naturalne – ma mniejszy ślad węglowy i zużycie wody niż produkty pochodzenia zwierzęcego.


Ja jestem na TAK i chętnie sięgam po takie rozwiązania! Kiedy nie mam czasu z różnych przyczyn wolę sprawnie przygotować z saszetki posiłek jaki doda mi energii i pozwoli dostarczyć organizmowi wartościowych składników.


pozdrawiam - Magda

10 komentarzy:

  1. Przez ten szybki tryb życia naprawdę można nie zdążyć coś zjeść. To jest ciekawa alternatywa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo jestem ciekawa ich smaku. Nie ma sztucznego posmaku?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie stosowałam i nie praktykowałam jedzenia z takich saszetek, ale jest to jakieś wyjście.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne rozwiązanie jak ktoś nie ma czasu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zupełnie nie znam tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ostatnio się zastanawiałam nad takimi posiłkami, bardzo mi pomogłaś rozwiewając moje wątpliwości :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli ktoś nie ma zbyt dużo czasu, to jest to rozwiązanie idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy skład tej saszetki, ma w sobie dużo dobrych rzeczy, ale przez moją chorobę, takie "posiłki" nie są dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiedziałam, że takie posiłki są na rynku, ale ja nie stosuję takich posiłków.
    Natomiast rozumiem idee tego typu żywności.

    OdpowiedzUsuń