1 czerwca 2021

JOANNA SENSUAL - NOWY KREM DO DEPILACJI CIAŁA Z OLEJEM KONOPNYM I WITAMINĄ E

Witam

Z depilacji korzysta większość z nas, zwłaszcza kobiet. Kiedy zanurzycie się w artykułach w sieci to uznacie, że metod depilacji do wyboru jest kilka, a pomimo tego przeciętna Polka w potrzebie i tak sięgnie po krem do depilacji lub piankę i maszynkę jednorazową. I tu ja mogę się wpisać na ta listę, ale powód mam konkretny - nie zarastam, aż tak bym musiała korzystać z poważniejszej metody usuwania włosków. Drobne owłosienie pojawia się u mnie głównie na łydkach, przedramionach i to dość słabo, stąd trzymanie podstawowego zestawu do depilacji mi starcza i jest to chyba w dodatku najtańszym dla mnie wariantem.

Ostatnio w asortymencie Joanny ukazała się nowość do depilacji ciała tj. krem Sensual ,zawiera olej z konopi i witaminę E.

Nie korzystam z kremów do depilacji, ponieważ mam przeważnie skórę bardzo wrażliwą, dlatego ta nowość powędruje do właściwej osoby, ale to nie zwalnia mnie z obowiązku poinformowania was co to za kosmetyk? Jak go użyć? Jak go oceniłam pod względem wyglądu itd.



Formuła kosmetyku została wzbogacona o odżywcze składniki aktywne takie jak olej z konopi oraz witaminę E. Olej z konopi zmniejsza ryzyko wystąpienia podrażnień, a także odżywia skórę. Witamina E wspiera procesy regeneracyjne skóry oraz chroni skórę przed wysuszeniem.

Składniki te zapobiegają wysuszeniu skóry i łagodzą podrażnienia. Kosmetyk usuwa włoski już w trzy minuty. Łagodny skład i błyskawiczne działanie sprawiają, że może być stosowany nawet w przypadku wrażliwej skóry nóg, pach, a nawet bikini.




Nowy krem do depilacji ciała z konopiami zapewnia szybką i skuteczną depilację nawet najkrótszych włosków, a jej efektami, czyli jedwabiście gładką skórą, można się cieszyć dłużej niż dotychczas. Zawarty w kremach składnik CAPISLOW sprawia, że włoski odrastają wolniej, są cieńsze i delikatniejsze.

Zawsze należy pamiętać, by nie wykonywać zabiegu bezpośrednio po opalaniu, a po depilacji chronić skórę przed słońcem i unikać kąpieli w basenie, morzu czy jeziorze. Po 24 godzinach można już korzystać ze wszystkich uroków przyrody, naturalnie.

Odpowiednio wyselekcjonowana kompozycja zapachowa sprawia, iż zabieg depilacji jest komfortowy. Pojemność opakowania jest odpowiednio dostosowana, aby wykonać zabieg depilacji na całym ciele. Dzięki temu jest to doskonały produkt na wyjazdy.

Sposób użycia:

Przy pomocy szpatułki rozprowadź równomiernie krem na powierzchni skóry i pozostaw na 3-6 minut, w zależności od rodzaju owłosienia, a następnie delikatnie usuń szpatułką krem z niewielkiego fragmentu skóry sprawdzając efekt działania depilatora. Usuń krem wraz z włoskami. Dokładnie umyj skórę ciepłą wodą.

Jeżeli korzystacie z takich kremów to ta nowość czeka na was na drogeryjnych półkach w przystępnej cenie.

pozdrawiam - Magda

12 komentarzy:

  1. Witam serdecznie ♡
    Świetna recenzja. Ciekawy krem, chętnie wypróbuję bo używam tego typu kosmetyki :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja akurat nie stosuję kremów do depilacji, za to używam plastrów z woskiem z tej firmy i fajnie mi się sprawdzają. świetna recenzja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Stosowałam kiedyś kremy z tej firmy i byłam zadowolona. Chętnie przetestuję, skład z olejem z konopi i witaminą E brzmi dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również takich kremów unikam - mam wrażliwą skórę i wiele tych specyfików mnie uczula, ale dobrze, że powstają coraz to nowe rozwiązania! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj nie pamiętam, kiedy ostatni raz używałam tego typu produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie korzystam z takich kremów, ale może kiedyś go sprawdzę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam okazji go używać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie niestety kremy z tej firmy są za słabe i zawsze zostawały mi po nich jakieś włoski - dlatego używam innych.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze, że ta nowość czeka w przystępnej cenie, na pewno ktoś się skusi.

    OdpowiedzUsuń
  10. z chęcią wypróbuję tę nowość, zwłaszcza przed nadchodzącym latem :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. raczej nie stosuje takich kremów w sumie już danwo nie miałam

    OdpowiedzUsuń