9 czerwca 2021

VANISH, NOŚ UBRANIA DŁUŻEJ, WODĘ ZOSTAW NATURZE /CZĘŚĆ 2/

Witam

Do podjęcia decyzji czasami trzeba dojrzeć. Trwa to czasami bardzo długo, zanim przeanalizujemy pozytywne i negatywne jej skutki. Jednak w niektórych kwestiach nie ma się co zastanawiać i działać, aby nie było za późno. Taką ważną sprawą np: dla naszej planety jest woda bez której życie nie mogłoby istnieć. 

Dlatego Vanish ruszył z ekologiczną kampanią mającą na celu pokazania ile litrów wody trzeba na wyprodukowanie jednej koszulki. Wiecie ile? Ja zostałam totalnie zaskoczona, kiedy przeczytałam, że aż 2500 litrów wody!


W Vanish wierzymy, że nadszedł czas, aby dostrzec wodę, kiedy patrzymy na nasze ubrania. Powinniśmy zobaczyć w nich jeziora i rzeki, które wkrótce mogą zniknąć.

Z szacunku dla natury będziemy nosić nasze ubrania dłużej. Teraz to bardzo proste dzięki Vanishowi, który pomoże przedłużyć życie naszych ubrań.

Reszta zależy od nas. Noś ubrania dłużej, wodę zostaw naturze.

A jak wygląda sprawa u mnie? 

Jak każda kobieta i ja lubię sobie czasami kupić nowe ubranie. Nie jestem może typową ciuchoholiczką, ale uznałam, że i tak w mojej szafie jest stanowczo za dużo ubrań w których chodzę rzadko, a w niektórych w ogóle. Dlatego widząc tyle ubrań uświadomiłam sobie ile litrów wody zawiera moja szafa. Nie ma co jednak płakać nad rozlanym mlekiem tylko trzeba podjąć właściwe kroki. W tym celu już w najbliższym czasie planuję przeglądnąć każdą półeczkę, wieszaki, gdzie znajdują się ubrania i zrobić w nimi porządek. Te co są małe, za duże lub po prostu nie widzę się w nich oddam, a te na których mi zależy będę "pielęgnować' i dbać o nie by chodzić w nich jak najdłużej. Zwłaszcza stroje sportowe jakie potrzebują środków mających zneutralizować brzydki zapach i zacieki po zapoceniu. 
Ja z czystym sumieniem polecam wam środki do prania Vanish jakie sprawdzają się u mnie od pewnego czasu. Są delikatne dla tkanin, usuwają najmniejsze plamy, zacieki. Ubrania, zwłaszcza te "niby" białe, są bielsze, odzyskują prawie stan w dniu kiedy je zakupiłam. 
Dodając do prania właściwą dozę mogę liczyć, że odpowiedni środek poprawi stan pościeli, ręczników czy jedwabnej ulubionej bluzki.


Zachęcam i was do przyłączenia się do tej kampanii. Przeglądnijcie swoje ubrania, zachęcajcie do niej najbliższych. Sprawdźcie za pomocą kalkulatora wodnego znajdującego się na stronie https://www.vanish.pl/nosubraniadluzej
ile litrów wody mieści wasza szafa?



#NosUbraniaDluzej

pozdrawiam - Magda

16 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa kampania, zwracająca uwagę na aspekty oszczędności wody, ale i ograniczonej konsumpcji odzieżowej.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne zdjęcia, też z przyjemnością dołączyłam do tej akcji, vanish używam od zawsze, moja mama także.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szok że tyle litrów wody idzie do wyprodukowania jednej koszulki, o zawrót głowy przyprawia myśl że to cały przemysł odzieżowy....

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam, że naprawdę fajna akcja ze strony Vanish. :) Ja sama akurat sporadycznie używam ich produktów. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a czy nie jest to różowy greenwashing?

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno nie mialam vanisha. Chętnie sobie zakupie

    OdpowiedzUsuń
  7. Tylko chyba raz korzystałam z produktów tej marki. Doceniam samą inicjatywę kampanii.

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie w szafie też jest dużo ubrań, ale sporo po siostrze czy kimś z rodziny :) Rzadko kupuję coś nowego.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też się trochę zdziwiłam, ile potrzeba wody na produkcję jednej koszulki i to pozytywny aspekt tej akcji, która ogólnie dla mnie, ma w sobie nutkę hipokryzji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczere boje się sprawdzić ile litrów wody trzeba było, aby zapełnić moją szafę. Planuje zrobić przegląd i sprzedać rzeczy w których nie chodzę

    OdpowiedzUsuń
  11. Vanish stworzyl na prawdę super akcje. Sama a zaczęłam liczyć ile litrów jest w mojej szafie

    OdpowiedzUsuń
  12. Staram się nosić ubrania długo, dodatkowo nie kupuję dużo nowych ubrań.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się ta kampania Vanisha, na pewno ma ważne przesłanie.

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo podoba mi się ta akcja, cieszy mnie to, że marki zaczynają być coraz bardziej świadome

    OdpowiedzUsuń