27 czerwca 2021

"W PROSTOCIE SIŁA" MOTTO CZESKIEJ MARKI BIONE COSMETICS /ZESTAW SZAMPON I ŻEL POD PRYSZNIC ---PIWO---/

Witam

Czy też tak jak ja powracajcie do drogerii internetowych w których macie spory wybór przeróżnych kosmetyków? Jednym z kilku takich miejsc do którego mam sentyment jest Notino.pl 

To tu zaopatruję się w braki jakie niedługo mają pojawić się w kosmetyczce lub wybieram prezenty dla najbliższych. Odnośnie prezentów to są one zawsze ciekawie zapakowane w oryginalne opakowania producentów. 
Dodatkowo w strefie klienta kiedy robię podsumowanie w koszyku mam w opcjach dodatkową funkcję, a mianowicie mogę poprosić o zapakowanie prezentu w box w wybranym kolorze. Powiem Wam, że nigdy się nie zawiodłam, a parę razy skorzystałam z tej oferty, a obdarowana osoba była zawsze mega zadowolona. Otrzymywała podarunek w ślicznym pudełeczku ozdobiony atłasową wstążką.



Drogeria ta oferuje nam multum zestawów podarunkowych. W ostatnim zamówieniu dla siebie wybrałam jeden z nich. Skusiłam się na niego ze względu na nieznaną mi dotąd firmę Bione.

Marka Bione Cosmetics jest częścią portfolio czeskiej firmy Drogerex, która zajmuje się produkcją, sprzedażą oraz dystrybucją kosmetyków i artykułów drogeryjnych. Bione Cosmetics kieruje się mottem „w prostocie siła“. W składzie jej szamponów, kremów, żeli pod prysznic, mleczek do ciała i innych produktów nie ma żadnych zbędnych składników. Nacisk kładzie się tu na funkcjonalność, a nie na ilość.



Na osobą wzmiankę zasługują produkty oznaczone jako „BIO“, które nie zawierają silikonów, parabenów, alkinofenoli, związków ropopochodnych ani innych potencjalnie szkodliwych substancji. Dzięki temu mogą ich używać także osoby cierpiące na różne schorzenia dermatologiczne. 

Produkty Bione Cosmetics są opracowywane na podstawie najnowszych zdobyczy nauki, a przed wejściem na rynek zostają poddane rygorystycznym testom (nie na zwierzętach). 

Naturalne kosmetyki Bione Cosmetics są skuteczne, bezpieczne i ekologiczne. Ich zakup nie zrujnuje też domowego budżetu.

Marka Bione Cosmetics zainteresuje bez wątpienia osoby, dla których ważna jest ochrona środowiska i osoby szukające jakości w rozsądnej cenie.



Bione Cosmetics Pivní, zestaw kosmetyków dla kobiet jest stosunkowo tani i nie zawiera parabenów i silikonów. W ozdobnym opakowaniu znajdują się dwa produkty:
  • Żel pod prysznic 260 ml i 
  • Szampon oczyszczający do włosów 260 ml.
Produkty nadają się do każdego rodzaju włosów i skóry. Zawierają minerały słodowe, aminokwasy, węglowodany, żywice chmielowe, terpeny, fitosterole, witaminy itp. Dobrze się pienią. A w zapachu wyczuwalna jest subtelna piwna nutka. Dodatek betainy wraz z lecytyną roślinną pozostawiają skórę umytą, elastyczną i naturalną oraz przyjemnie zmiękczają włosy.

Znacie Notino.pl? A może markę Bione Cosmetics?

pozdrawiam - Magda

14 komentarzy:

  1. Oh very interesting product
    xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosmetyki z piwem? Pierwszy raz widzę coś takiego! Ciekawostka 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Żywica brzmi interesująco:) Może warto sięgnąć po dary natury:)Bardzo lubię kosmetyki inspirowane przyrodą:) Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  4. Bione Cosmetics zupełnie nie znałam, ale Notino bardzo lubię! Z tym, że Notino u mnie bryluje w kategorii perfumy - uwielbiam ich w tej kategorii, są niezastąpieni. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam marki. Przy mojej kapryśnej skórze wybieram raczej sprawdzone produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O Notino słyszałam,ale tej konkretnej marki nie kojarzę - choć mam sentyment do wszystkiego,co czeskie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie miałam tych kosmetyków, wyglądają ciekawie : )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. W sumie przydałby mi się szampon oczyszczający do włosów, bo czasami widzę, że mam za ciężkie pasma. O właściwościach piwa na włosy słyszałam, więc z chęcią skorzystam z polecenia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam tę drogerię, a kosmetyki chętnie wypróbuję. Słyszałam, że piwo dobrze wpływa na włosy.

    OdpowiedzUsuń
  10. o zaletach piwa dla urody słyszałam, dałabym szansę tej marce :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawa marka, kiedyś miałam produkty z zwartoscią piwa. Szczególnie mi się wtedy spodobał peeling, który robił furorę z moją skórą!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie kolejna nowość na rynku. Ale super może kiedy się zapoznam z tymi kosmetykami

    OdpowiedzUsuń
  13. już dano słyszałam o czeskich kosmetykach Bione Cosmetics Pivní. coś już od nich miałam i zamierzam poznać inne kosmetyki tej marki

    OdpowiedzUsuń