26 kwietnia 2022

A. FLORENCE SKINCARE - SKIN BARRIER RESTORING OIL - SERUM ODBUDOWUJĄCO-WZMACNIAJĄCE /TOPESTETIC.PL/

Witam

Dziś chciałam Was zaciekawić takim pojęciem jakim jest - serum do twarzy. U mnie jest ono w kosmetyczce od wielu lat. Na przestrzeni roku udaje mi się przemycić w pielęgnacji od 2 - 3 takich produktów.

Co to jest serum? Już wyjaśniam. Jest to szczególny kosmetyk jaki wspiera i odgrywa ważną rolę w dbaniu o cerę. Przede wszystkim dostarcza skoncentrowanych składników aktywnych skórze, oraz wzmacnia działanie kolejnych stosowanych kosmetyków.

Wprowadzając go codziennej pielęgnacji możemy poradzić sobie z takimi problemami jak: odwodnienie, trądzik, zaskórniki, poszarzała cera, utrata jędrności, a także zmarszczki. Jest też skuteczny w zwalczaniu wolnych rodników, a co za tym idzie spowalnianiu tempa starzenia się skóry.

Co zawiera takie serum?

Głównie: ekstrakty roślinne, oleje, witaminy oraz hydrolaty.





Przedstawiłam wam jedynie namiastkę informacji na temat serum. Tak, aby przechodząc do dalszej części wpisu było wam łatwiej zrozumieć, dlaczego zdecydowałam się na A. Florence Skincare - Skin Barrier Restoring Oil - Serum Odbudowująco-Wzmacniające.

Jest to olejowe serum do skóry przesuszonej i podrażnionej, która straciła zdolność do ochrony z powodu niedoboru lipidów. Bazuje na skwalanie i olejach naturalnych, które zabezpieczają skórę przed utratą nawilżenia i działają odżywczo.

Zostało ono wzbogacone o składniki regenerujące i wzmacniające barierę ochronną skóry, jak ceramidy i fitosterole, a także przeciwzapalne, które redukują podrażnienia, świąd i zaczerwienienia, jak ekstrakt CO2 z owsa arktycznego. Może być stosowane przez kobiety w ciąży i karmiące piersią.



Aktywne składniki:
  • skwalan - naturalny emolient, wzmacnia warstwę hydrolipidową skóry,
  • olej z nasion perilla - bogaty w antyoksydanty i substancje przeciwzapalne, polecany do skóry wrażliwej i trądzikowej,
  • olej z nasion ogórecznika - regeneruje i działa przeciwzmarszczkowo, poprawia elastyczność skóry, łagodzi podrażnienia,
  • olej pequi - owoc, który rośnie głównie w lasach amazońskich, wykazuje właściwości przeciwzapalne oraz gojące,
  • fitosterole - zmniejszają zaczerwienienia i regenerują naskórek,
  • ceramidy 2,5% - wzmacniają naturalną barierę ochronną skóry i pomagają chronić ją przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych,
  • lecytynę słonecznikową - jest składnikiem zmiękczającym i łagodzącym, wykazuje silne właściwości nawilżające,
  • ekstrakt CO2 z owsa arktycznego - redukuje stany zapalne, świąd i podrażnienia,
  • ekstrakt z ginkgo biloba - działa przeciwstarzeniowo i chroni skórę przed szkodliwym działaniem wolnych rodników.
Działanie produktu:
  • redukuje podrażnienia,
  • usprawnia procesy regeneracyjne skóry,
  • wzmacnia barierę ochronną naskórka,
  • poprawia elastyczność skóry,
  • działa odżywczo.
Rodzaje skór oraz defekty kosmetyczne, dla których ten produkt może być pomocny:
  • skóra sucha,
  • skóra wrażliwa,
  • skóra odwodniona,
  • skóra w trakcie kuracji dermatologicznych,
  • skóra z naruszoną barierą hydrolipidową.



Niektórzy obawiają się oleistej konsystencji jaka może stwarzać lepki film. Sama nie mam oporów przed takim kosmetykiem bo znając jego dobry skład, wiem, że dostarczam cerze tego co najlepsze. 
W tym przypadku do jednej aplikacji są potrzebne max. 3 krople jakie dozuje mi pipetka. Taka mała ilość sprawia, że serum jest mega wydajne i widzę, że starczy mi jeszcze na wiele tygodni. 
Zapach jego jest minimalny, ale wyczuć można w nim takie nuty apteczne. Serum jest prawie przeźroczyste na skórze zostawia świecący film, ale po wchłonięciu (trzeba dać mu dłuższą chwilę) sporo go zanika. Po nałożeniu kremu nie ma po nim znaku.

Można go używać rano i wieczorem. U mnie głównie jest aplikowane na noc solo. Nie obawiam się wtedy, że twarz mi się świeci, a te dwie godziny zanim przyłożę twarz do poduszki jest wystarczające, aby serum solidnie się wchłonęło. W nocy przechodząc w kolejne warstwy naskórka, wiem, że robi swoje.

Serum to na pewno przyczynia się do nawilżenia. Ja zawsze priorytetowo zwracam uwagę na to działanie, ponieważ jest ono kluczowe bez względu na rodzaj cery. Po trzecim tygodniu regularnego stosowania cera obecnie jest wypoczęta, nawodniona i odżywiona. 

Pomimo oleistej konsystencji ten olej nie obciąża cery. To serum jest jednym z nielicznych jakie zrobiło na mnie dobre wrażenie. Na pewno do niego powrócę. Możecie go nabyć na Topestetic jakie jest miejscem wielu fantastycznych kosmetycznych marek. Ja wciąż odkrywam nowe i z zaciekawieniem o nich czytam.

💚💛💜

Czym wyróżnia się Topestetic?

Profesjonalnym doradztwem
Do dyspozycji jest specjalista, który określi potrzeby skóry i doradzi odpowiednie produkty, oraz
Wieloma markami oferującymi swój bogaty asortyment
Robiąc zakupy na tej stronie, możecie liczyć na sporo różnych próbek oraz gadżety firmowe.

Jakie macie podejście do ser do twarzy? Cenicie sobie ten element pielęgnacyjny twarzy jaki zawiera mnóstwo aktywnych składników?

pozdrawiam - Magda

20 komentarzy:

  1. Dobrze, że ten olej nie obciąża cery, to na pewno zaleta.

    OdpowiedzUsuń
  2. warto znać takie pojęcie jakim jest - serum do twarzy

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za opinię o tym oleju. Widzę, że warto się nim zainteresować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe serum, na pewno warto je wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy produkt. Zapisuję na listę do wypróbowania.

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest coś, czego właśnie szukam dla mojej twarzy. Dziękuję za polecenie

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem, musiałbym wypróbować na sobie, aby stwierdzić, czy to dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam skórę bardzo tłusta mogło by być?

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się, że w tym sklepie można liczyć na doradztwo.

    OdpowiedzUsuń
  10. Serum od jakiegoś czasu gości i w mojej kosmetyczce, obecnie testuję takie z witaminą C. Fajny, obszerny post!

    OdpowiedzUsuń
  11. Również najbardziej lubię używać serum na noc. Tego konkretnego jeszcze nie miałam okazji testować, więc wszystko przede mną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie, więc tym bardziej mam się czym zainteresować w przyszłości.

      Usuń
  12. Podoba mi sie konsystencja. Recenzja tez zachęca do wypróbowania produktu

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo zachęcające jest to serum, nie wyobrażam sobie wieczornej pielęgnacji bez użycia serum :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz spotykam się z tą marką, ale skład wydaje się być bogaty i naprawdę ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Aktualnie mam spory zapas kosmetyków do twarzy, ale kiedy go wyczerpię to chętnie wypróbuję coś nowego. To serum wygląda naprawdę obiecująco.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawy produkt, nie miałam go jeszcze w swojej kosmetyczce, zapisuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. chętnie zamawiam na notino ale przyznam że tej marki to jeszcze nie poznałam

    OdpowiedzUsuń