5 lipca 2022

OWOCOWE GALARETKI JAKIE NAWIĄZUJĄ DO LAT DZIECIŃSTWA

Witam

Lato wyróżnia jedna zasadnicza cecha - jest to chyba najbardziej kolorowa pora roku jaka rządzi się wieloma odważnymi barwami. I takie są też galaretki 💙💚💛💜Dot Jelly od Vobro. 
Tym razem nasz polski producent wyrobów cukierniczych dostarcza nam wiele radochy podczas kosztowania tych mięciutkich i smacznych galaretek jakie kojarzą mi się z dzieciństwem i wakacjami.


 
Wystepują w trzech odsłonach smakowych: cytrynowej, pomarańczowej i wiśniowej. 
 
Który wariant jest najlepszy? Trudno okeślić, bo każdy wyróżnia się owocowym smakiem. Nie jest to posmak chemiczny dlatego chętnie sięga się po kolejne kopczyki bo w takim mniej więcej kształcie są te galaretki. 
 
Powstały na bazie pektyny. Nie są przesłodzone i brak na nich kryształków cukru co mnie cieszy. Nie przepadam za słodyczami jakie sa mega słodkie i robi się po nich uczucie mdłości. Takie słodycze mnie wręcz zniechęcają do siebie. Natomiast te galaretki sprawiają, że chętnie się po nie sięga. Trzeba jednak włączyć pewien hamulec - bo co za dużo to nie zdrowo:)


A w co są pakowane? Kilogramowe opakowanie jest kolorowe. Natomiast pojedyncze warianty smakowe wysępują w papierkach - o żywych barwach jakie kuszą by schrumać naraz od razu kilka sztuk.

Podoba mi się taka forma zapakowania bo wychodząc teraz kiedy jest ciepło nie martwię, że galaretki ulegną sklejeniu, a ja spotkam się z niemiłą niespodzianką np: w torebce. 


Latem bawmy się, korzystajmy z pogody, wolnego czau i uroków przyrody. A myśląc o drobnej przekąsce sięgnijmy np: po owocowe galaretki jakie wielu z nas kojarzą się z latami kiedy biegaliśmy po podwórku bawiąc się w berka, czy klasy.

pozdrawiam - Magda

13 komentarzy:

  1. Zapakowane są tak, że aż chce się po nie sięgnąć. Ciekawa jestem składu

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądają te galaretki...Bardzo kusząco, a że ja lubię galaretki, to chętnie je wypróbuję... :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też jestem galaretkowym łakomczuchem

      Usuń
  3. Lubię galaretkę w każdej postaci, dlatego jestem przekonana że te mini galaretki by mi posmakowały

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja córka byłaby wniebowzięta. Osobiście nie jadam słodyczy, więc to nie dla mnie, chociaż przyznam, że prezentują się smakowicie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pyszności. Od razu nabrałam ochoty na spróbowanie każdego smaku tych galaretek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniam, uwielbiam takie galaretki. Tych nie miałam okazji jeszcze próbować, więc koniecznie muszę je kupić. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Galaretki na bazie pektyny to coś dla mnie-uwielbiam wege produkty! Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie bym ich spróbowała! Uwielbiam słodkości!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam te galaretki, a moje dzieci jadłyby je bez końca:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Galaretki są zawsze pyszne do skonsumowania, lubię je...

    OdpowiedzUsuń
  11. Paulina Kwiatkowska10 lipca, 2022

    Na wszelakie galaretki zawsze chętnie się skuszę.

    OdpowiedzUsuń