7 lutego 2024

DOBRA JAKOŚĆ, NISKIE CENY CZYLI ZAKUPY NA BRAT.PL

Witam
 
W obecnych czasach większość osób idąc na zakupy robi je coraz bardziej świadomie. Zanim sięgniemy po zbędny produkt, zastanówmy się czy jest on nam teraz potrzebny? Warto, zanim udamy się na shopping zweryfikować czego nam brakuje, co można dokupić bo zaraz się skończy. Nie róbmy zapasów!

 
Będąc stałą klientką sklepu internetowego
❤️❤️❤️ sklep.brat.pl ❤️❤️❤️

- raz na czas zamawiam w nim przyprawy, nasiona i inne dodatki jakich zaczyna brakować w spiżarni. Od dawna staram się zdrowiej odżywiać stąd nacisk na tego typu spożywkę. U Brata zawsze mogę liczyć na niskie ceny przy dobrej jakości. Dziś mam przyjemność pokazać wam jedynie namiastkę boxu jaki do mnie doszedł. Na instagramie jaki prowadzę https://www.instagram.com/magdalenamango/ znajdziecie niebawem prezentację kilku produktów jak je wykorzystałam w domowym jedzeniu.

Kochani biorąc średnie ceny z internetu i porównując je z produktami jakie zakupiłam to jestem pod wrażeniem. W sklepie Brat.pl oferta była najkorzystniejsza, a ja jestem jak zwykle zadowolona z zakupów jak i z krótkiego czasu oczekiwania, kiedy to paczka znalazła się pod moimi drzwiami dostarczona kurierem.




Po lewej stronie znajduje się cena od Brata, a po prawej średnia z internetu.


siemię lniane 2x500 g 5,80 zł/ 7-8 zł

popcorn 2x500 g 9,40 zł/9 zł
pieprz cayenne 200 g 6,80 zł/7-8 zł
sól Himalajska 1 kg 4,31 zł/ 5 zł
przyprawa uniwersalna 500 g 6,32 zł/ 7-8 zł
nasiona Chia 1 kg 15,36 zł/19-20 zł
curry 200 g 5,90 zł/6-7 zł
pieprz czarny mielony 200 g 8,80 zł./15 zł
słonecznik łuskany 1 kg (2x500 g) 6,70 zł/7 zł
ryż brązowy 1 kg (2x500 g) 7,39 zł/10 zł
ryż paraboliczny 1 kg 8,90 zł/11 zł
kasza jaglana 500 g 3,23 zł/ 4zł
kasza jęczmienna średnia 1 kg 4,59 zł/5 zł
groch łuskany połówki 1 kg (2x500 g) 6,28 zł/ 7-8 zł


Mam dla was oczywiście kod rabatowy

💚💚💚 MANGO15💚💚💚

Jest on ważny do 12.04.2024. Kupon upoważnia was do 15% rabatu.

Korzystajcie i życzę wam samych zdrowych zakupów :)

#współpraca barterowa
#wpis sponsorowany

pozdrawiam - Magda
 

10 komentarzy:

  1. Nie znam tej strony. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tym sklepie. Pewnie dlatego, że tego typu produkty zawsze kupowałam stacjonarnie i nawet nie zastanawiałam się, gdzie w sieci mogłabym je dostać. Ale dobrze wiedzieć, że takie miejsca istnieją.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o tym sklepie. Ja zawsze kupuję stacjonarnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Wcześniej nie zwróciłam uwagi na ten sklep, a widzę, że ceny mają naprawdę świetne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tego sklepu, ale bardzo fajnie jest wiedzieć, że mają ceny niższe niż w innych sklepach online.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też raz na jakiś czas zamawiam zapasy przypraw, nasion i innych tego typu produktów, z których korzystam na co dzień. Tego sklepu nie znam, ale z chęcią zapoznam się z jego ofertą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem przystępne ceny. Jako że najczęściej kupuję większe ilości to bym tutaj zrobiła zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tej strony, ale chyba zacznę z niej korzystać bo ceny powoli przypraw to porażka. Angela.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze mieć świadomość istnienia takiego sklepu. Dziękuję za jego polecenie.

    OdpowiedzUsuń