27 lutego 2024

ODŚWIEŻAJĄCA SÓL DO KĄPIELI STÓP Z MIĘTĄ I MENTOLEM

Witam

Miewam takie okresy, kiedy za bardzo pocą mi się stopy. Nie wiem od czego to zależy. Może za długo w pracy przebywam w butach bhp? To tylko moje przypuszczenie, mogę się mylić. Nie zostawiam nigdy problemu samego, aby rozwiązał się sam. Lubię mieć zadbane stópki, dlatego kiedy moje stopy są w kiepskiej kondycji powracam do moczenia stóp bo to im pomaga. Ostatnio w najnowszym boxie od Pure Beauty otrzymałam Sól do kąpieli stóp Vis Plantis. Czym prędzej zaczęłam jej używać, bo poczułam, że moje stopy mają tą niewygodną przypadłość.


Sól została umieszczona w plastikowym opakowaniu na zakrętkę jaki pochodzi w 100% z recyklingu i nadaje się do ponownego przetworzenia. Do przygotowaniu kilkunastu moczeń mamy do dyspozycji 560 g soli. 95% składników jest pochodzenia naturalnego.



Naturalna sól do kąpieli stóp z miętą, mentolem, mocznikiem i olejkiem eukaliptusowym to sposób na odświeżenie dla ciężkich i opuchniętych nóg oraz zmniejszenie nadmiernej potliwości. Zawarty w składzie mocznik dogłębnie nawilża skórę, ogranicza pękanie pięt i ułatwia usuwanie martwego naskórka. Mięta, szałwia, mentol, kamfora i naturalny olejek eteryczny z eukaliptusa chłodzą, dają ukojenie zmęczonym stopom, nadają im lekkości i świeżości. Składniki te wykazują również działanie tonizujące i antyperspiracyjne, ograniczając nadmierną potliwość stóp. Zapach mięty i mentolu orzeźwia, energetyzuje oraz przynosi ulgę w oddychaniu.

Sposób użycia jest banalny, wystarczy:
  • przed użyciem wstrząsnąć pojemnikiem
  • wsypać 2–3 nakrętki soli do pojemnika z wodą w temperaturze ok. 36°C i zanurzyć stopy
  • po ok. 20 minutowej kąpieli wyjąć stopy z wody i pozostawić do samodzielnego wyschnięcia, aby wzmocnić efekt chłodzący.

 
Kąpiel stóp jest dla mnie zawsze bardzo przyjemna. Ogólnie to mnie odpręża, ponieważ jej zapach działa na zmysły i odpręża ciało. Stonowany jej zapach mentolowo miętowy nie narzuca się, dobrze się z nim przebywa w trakcie zabiegu. 
 
Po kąpieli stopy są odświeżone i przyjemnie schłodzone. Ja ogólnie uwielbiam ten efekt, nie tylko przy takich kąpielach, ale również przy kosmetykach pielęgnujących jak balsamy, które chłodzą skórę ciała. Dodatkowo takie moczenie nawilża skórę, zapobiega pękaniu skóry - u mnie na piętach. 
 
Po wyschnięciu przychodzi efekt odprężenia nogi nie są takie ciężkie, dlatego czasami po długim dniu w pracy warto sobie taką kąpiel zafundować. Po kilku dniach moczenia śmiało stwierdzam, że sól dezodoruje bo ze stóp znika dyskomfort pocenia. Jestem na tak i na pewno do tej soli ponownie powrócę.


#współpraca barterowa
#wpis sponsorowany

pozdrawiam - Magda

5 komentarzy:

  1. Chyba sie skuszę! Dziękuję bardzo za polecajkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka kąpiel z mentolem pewnie będzie przyjemna zwłaszcza latem albo dla kogoś z przeciążonymi stopami

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie taka kąpiel każdym stopom od czasu do czasu nie należy. Plusem jest, że nie trzeba mieć wanny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oo poprosze koniecznie dla moich zmęczonych i suchych po zimie stóp:) oiekne zdjęcie główne:) Monika F

    OdpowiedzUsuń