1 marca 2024

TRUSKAWKOWA ROZKOSZ DLA PODNIEBIENIA Z PRALINAMI VOBRO 馃崜Pinki Strawberry馃崜

 Witam


„Chwile – jak truskawki, ka偶da smakuje inaczej. Pami臋tasz smak tylko tej ostatniej, reszt臋 mo偶esz sobie tylko wyobrazi膰”. Jan Macho艅



Tu偶 z Nowym Rokiem w dyskontach pojawi艂a si臋 s艂odziutka nowo艣膰 Vobro jaka zaskoczy艂a mnie swoim smakiem. 
 

馃崜Pinki Strawberry馃崜 to s艂odycz jaka ju偶 na samym pocz膮tku zach臋ca do siebie papierkami w jakie zosta艂y zawini臋te praliny. R贸偶owe zawijki z soczyst膮 truskawk膮 wygl膮daj膮 ob艂臋dnie. Id膮c na zakupy i chc膮c kupi膰 co艣 na deser mo偶ecie liczy膰, 偶e dostaniecie te pralinki na wag臋. To spory plus!

Pralinki pachn膮 latem, chocia偶 mamy zim臋, a raczej ju偶 wiosn臋. Mi zupe艂nie to nie przeszkadza, u艣wiadamia mnie, 偶e ciep艂y czas jest tu偶 przed nami i trzeba si臋 jedynie cieszy膰 z tego faktu. 

Truskawkowa s艂odycz jest dwukolorowa. Wn臋trze to smak 艣mietankowy (cz臋艣膰 bia艂a) oraz zawieraj膮ce naturalnie suszony owoc truskawki (cz臋艣膰 r贸偶owa). Otoczk臋 stanowi r贸偶owy krem.

Po pierwszy k臋sie chcemy ugry藕膰 kolejny i nast臋pny. Mo偶emy w pewnej chwili si臋 zapomnie膰 i naraz wch艂on膮膰 kilkana艣cie tych smako艂yk贸w. Dlatego kochani pilnujcie si臋 :) 

Sam smak nie jest chemiczny, ma subtelny smak truskawek i 艣mietanki. Ja osobi艣cie lubi臋 takie pralinki do czarnej kawy bez cukru i dodatk贸w. Fajnie si臋 wtedy komponuj膮 i daj膮 przyjemne chwile. 

Lubicie owocowe s艂odycze?

#wsp贸艂praca barterowa 

#wpis sponsorowany


pozdrawiam - Magda

5 komentarzy:

  1. Ju偶 sobie wyobra偶am jak rozkosznie smakuj膮! Ubolewam, bo nie spr贸buj臋, mam siln膮 alergi臋 na truskawki :(

    OdpowiedzUsu艅
  2. Ta r贸偶owa czekolada robi wra偶enie, a zapach te 艂akocie maj膮 cudowny....mog艂abym tak pachnie膰:)

    OdpowiedzUsu艅
  3. NIe probowalam, nie lubie za bardzo truskawkowych slodyczy, ale moze tym razem zmienie zdanie?

    OdpowiedzUsu艅
  4. Nie pr贸bowa艂am jeszcze tych pralinek i jako艣 nie skosztuj臋 ich w najbli偶szych czasie, bo jestem na diecie. Angela

    OdpowiedzUsu艅