25 lutego 2024

REGENERACYJNE SERUM DO UST JAKIE JEST ZE MNĄ W CHŁODNE DNI OD REGENERUM

Witam

Pod stałą opieką mam przez cały rok bez względu na porę roku usta. Dlatego nigdy nie może u mnie zabraknąć pomadki ochronnej lub balsamu do ust. Zawsze ten kosmetyk chomikuję w kieszeniach kurtek, polarów czy też w torebce. Nie znoszę wyschniętych i spierzchniętych ust stąd takie u mnie zapotrzebowanie na ten rodzaj kosmetyku. Tym razem po raz pierwszy postawiłam na Regeneracyjne serum do ust - olejek w żelu od Regenerum.
 
 
Serum mieści się w przeźroczystej malutkiej tubce o pojemności 7 g., przez jaką widoczne są pęcherzyki powietrza. Wizualnie wygląda to ciekawie i ja w pierwszej chwili na to zwróciłam uwagę, bo sądziłam, że są to jakieś dodane drobinki.

Aplikacja jest wygodna i szybka. Dzięki połączeniu 8 drogocennych olejów olejek intensywnie odżywia, nawilża i ujędrnia skórę ust, przywracając jej miękkość już po pierwszym zastosowaniu. Mogę na niego liczyć bo sprawdziłam go już przed chłodem i mrozem i muszę stwierdzić, że moje usta solidnie zostały zabezpieczone. 
 
Serum ma żelową konsystencję jaka idealnie przylega do ust. Nie jest tłusta, nie klei się, a jedynie zostawia taflę połysku jaka mi bardzo odpowiada. Przez co ich często nie oblizuję i nie dopuszczam do pojawienia się suchych skórek. Usta dzięki nim mam miękkie i gładkie.


Składniki aktywne:

Olej z awokado – zawiera witaminy A, D i E, zabezpiecza skórę przed nadmierną utratą wody, działa ujędrniająco.

Olej monoi – działa łagodząco na podrażnienia oraz długotrwale nawilża usta.

Olej kokosowy – poprawia ogólną kondycję skóry, działa nawilżająco.

Olej makadamia – jest bogatym źródłem nienasyconych kwasów tłuszczowych, dzięki czemu daje efekt wygładzonej skóry, dodatkowo minimalizuje szorstkość, działa zmiękczająco.



Dbacie o usta w chłodniejsze pory roku? 
Czy jak ja praktycznie przez cały rok?

#współpraca barterowa
#wpis sponsorowany


pozdrawiam - Magda

7 komentarzy:

  1. Coś takiego by mi się chyba przydało. Moje usta i wargi niekiedy potrzebują regeneracji. Dzięki za polecenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie je kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Regenerum to strzał w 10. Jeszcze nigdy się nie zawiodłam na ich produktach

    OdpowiedzUsuń
  4. Takiego serum jeszcze nie testowałam, przeważnie używam zwykłej ochronnej pomadki - ale jest to ciekawa alternatywa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam wrażenie, ze na moje usta to nic nie działa i nic nie pomaga - zawsze pękają zimą , mimo stałego używania różnych szminek pielęgnacyjnych

    OdpowiedzUsuń
  6. O, to coś dla mnie! W chłodniejsze dni moje usta potrzebują mocniejszej ochrony. Nie znałam tego produktu

    OdpowiedzUsuń
  7. Tafla połysku, tak myślałam że to serum trochę dodatkowo jak błyszczyk jest, markę lubię. Kusi mnie ten produkt

    OdpowiedzUsuń