23 lutego 2024

CHI COLLAGEN ELIXIR - MIESIĘCZNA KURACJA

Witam


Każdy z nas zdaje sobie sprawę jak ważny jest kolagen w ludzkim organizmie. U mnie suplement kolagenowy jaki mnie wspiera z jego utratą pojawił się parokrotnie. Ostatnio rozpoczęłam kurację kolagenem marki 🤎🤎🤎 Chielixir


Mój box to kuracja na 30 dni, w nim znajduje się pakiet 30 szt. saszetek w 3 rodzajach: 

10 szt. biała saszetka Chi Collagen Elixir 50 g /3000 mg kolagenu w 1 saszetce/
10 szt. czarna saszetka Chi Collagen Elixir medica 50 g /6000 mg kolagenu w 1 saszetce/
10 szt. złota saszetka Chi Collagen Elixir gold edition 50 g /10 000 mg kolagenu w 1 saszetce/


W produkcie Chi Collagen znajduje się proteina młodości – kolagen, składnik budulcowy ludzkiego ciała. Produkt zawiera bogaty kompleks witaminowo-mineralny, aby wspomóc organizm w codziennym funkcjonowaniu.

Atuty?

👉Kolagen rybi

👉Naturalne, bioprzyswajalne peptydy kolagenowe

Kolagen typu I najczęściej występujący w ludzkim ciele:

👉skóra,

👉kości, więzadła, ścięgna,

👉rogówka oka


Biała i czarna saszetka mają w składzie aloes, z kolei w złotej znajdziemy naturalną witaminę C z soku cytryny i aceroli.


Jak smakuje kolagen?

Producenci zdają sobie sprawę, że przyjmowanie kolagenu musi sprostać wymaganiom kubków smakowych. Kolagen powinno się pić z ochotą i mieć dobre skojarzenie jakie zapamiętamy miedzy innymi za sprawą smaku.

Przyjmowane saszetki bardzo pozytywnie mnie zaskoczyły. Biała i czarna to smak jabłka i aloesu, a w złotej można wyczuć nuty cytrusowe.
 

Kolagen Chi Elixir zawiera wysokiej jakości kolagen rybi, który jest łatwo przyswajalny przez organizm. Dodatkowo, preparat jest wzbogacony o witaminy i minerały, takie jak witamina C, biotyna, cynk czy miedź, które również mają pozytywny wpływ na zdrowie tkanek i stawów.


Po miesięcznej kuracji zauważyłam u siebie parę pozytywów. Na pewno włosy są w lepszej kondycji, po ich czesaniu widzę, jak znacznie mniej ich wypada. Po treningach w warunkach domowych i czynnej jeździe rowerkiem stacjonarnym mniej się męczę i szybciej wracam do formy.

#współpraca barterowa
#wpis sponsorowany


pozdrawiam - Magda

8 komentarzy:

  1. Nie słyszałam wcześniej o tej firmie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę tą firmę- własnie szukam coś na moje pociążowe włosy:) Monika F

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem, jakie by były efekty i ocena po kolejnych 30 dniach.

    OdpowiedzUsuń
  4. zaczytanamarzycielka823 lutego, 2024

    Collagen bardzo lubię, jednak o tej firmie nigdy przedtem nie słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziekuje za przydatne informacje, poszukam produktow

    OdpowiedzUsuń
  6. Kuracja warta uwagi, zbilansowane systematyczne ćwiczenia, dopieszczanie skóry i odpowiednia dieta potrafią zdziałać cuda w obszarze psychicznym i cielesnym.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o produktach tej firmy, ale widzę, że warto wypróbować. :)

    OdpowiedzUsuń