3 marca 2024

NA 8 MARCA RAJSTOPY I GOŹDZIKI?

 Witam


Już za parę dni będziemy obchodzić Dzień kobiet, czyli międzynarodowe święto. Nam Polakom kojarzy się głównie z PRL i prezentami jakie otrzymywały kobiety czyli goździkami i rajstopami na imprezach w zakładach pracy i szkołach. Ja mam ten zaszczyt, że w tym samym dniu wypadają u mnie również urodziny, dlatego rodzina, a zwłaszcza panowie nigdy nie zapominają głównie o moim podwójnym święcie. 

 
Czy w ten dzień też otrzymujecie rajstopy? Zwracam się do Pań.

A wy Panowie – czy pamiętacie o tradycji?

Osobiście na co dzień nie chodzę w rajstopach, ale nie wyklucza to tego, że wcale ich nie posiadam. Owszem mam ich kilkanaście par i wybieram zawsze te właściwe na daną okazję. Nigdy nie mam braków w cielistych bo to one są chyba nosze najczęściej, ale mam i czarne, a nawet kolorowe jakie ubóstwiam. Z nimi jednak obchodzę się wyjątkowo i wybieram je do przemyślanych stylizacji.

Dlaczego kobiety tak chętnie wybierają rajstopy?

Podobno jest więcej zwolenniczek niż przeciwniczek w noszeniu rajstop. Obecny chłodniejszy sezon jednak zmusza nas do sięgnięcia po rajstopy. Nie tylko ze względów komfortu, ale i ciepła.

Czy wiecie, że rajstop nie powinno się nosić latem? 
 
Chyba, że czeka nas wyjątkowa uroczystość i wtedy cieliste lub czarne będą prezentować się elegancko do kreacji jaką włożymy. 

Niezmiernie ważną rzeczą w rajstopach jest ich wykończenie. Jeżeli wiemy, że możemy spodziewać się zdjęć to najkorzystniej jest wybrać matowe, bo połyskujące wyjdą na fotce nie korzystanie. Pamiętacie, aby ubierać całe buty jakie zakrywają nam palce? Z otwartym noskiem będzie widoczny szew, a to też nie będzie dobrze odebrane.

Rajstopy czarne zawsze i wszędzie? 
 
Praktycznie tak. Na pewno wyszczuplą nasze nogi i pasują do większości stylizacji w ciemniejszych odcieniach. 

Te podstawowe reguły w noszeniu rajstop zachęciły mnie do sprezentowania sobie 3 nowych par. Padło na firmę dość młodą bo założoną w 2023 roku – Tinde. Ja zawsze z ochotą wspieram nasze polskie marki i was też do tego zachęcam.

A co trafiło do mojej garderoby? 

Pakiet powitalny w którym znalazłam trzy odcienie na różne okazje. Lubię takie zestawy bo zawsze mam wybór i jestem przygotowana na wyjście.



Pakiet zawiera Model Greed, 20 den. Ja ten odcień nazywam cielistym bo wygląda jak skóra. Rajstopy są cienkie, gładkie z bawełnianym klinem i delikatną satynową powłoką. Uszyte zostały płaskim szwem. Uwielbiam je do jasnych stylizacji i wyjść typu obiad, kolacja.


Model Envy, 25 den, idealnie sprawdza się w karnawale, ogólnie z błyszczącymi kreacjami. Rajstopy są półmatowe, posiadają wzmocnienie majtkowe. Wykonane w nowej technologii Dorlastan. 


Model Sloth, 40 den, to moje ulubione w żółtym odcieniu. Idealnie komponują się zarówno z bielą jak i czernią, ale stanowią doskonałe uzupełnienia szarości, zieleni i czerwieni.

Czy chodzicie w rajstopach? 
Macie swoje ulubione modele, odcienie?

#współpraca barterowa
#wpis sponsorowany

 
pozdrawiam - Magda

6 komentarzy:

  1. Ja na Dzień Kobiet lubię dostawać kwiaty i czekoladki. To zawsze miły prezent.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kojarzę te historie o rajstopach i goździkach, ale w moim pokoleniu już się nie dostawalo tego w prezencie 😊 Chodzę w rajstopach, zwłaszcza jesienią i zimą

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzadko chodzę w spódnicach czy sukienkach, więc rajstop mam raczej niewiele ;) Ale jak już założę jakąś spódnice czy sukienkę - to rajstopy są podstawą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam rajstopy tej marki są bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super że marka wspiera pszczoły. Rajstopy warto mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  6. My stwierdziliśmy, że w takie dni już nie dajemy sobie prezentów rzeczowych, tylko wychodzimy razem do restauracji, kina lub na koncert.

    OdpowiedzUsuń