11 maja 2024

GRYZZZLI TWINS OD VOBRO CZYLI PODWÓJNA ROZKOSZ W JEDNYM BATONIKU

Witam

Nieraz miałam przyjemność zajadać się słodyczami naszej polskiej firmy Vobro. Lubię po nią sięgać, ponieważ maja różne praliny w różnych nadzieniach.

Słodkości jakie oferują nie są za słodkie i nie wyczuwam w nich posmaku chemicznego - mam nadzieje, że wiecie co mam na myśli. 


Ostatnio na deser do filiżanki kawy dokładam sobie 🐻Gryzzzli Czekoladki Milk and Rice Grai. Firma oferuje nam je teraz jako Gryzzzli Twins bliźniaki czyli podwójny batonik.




Takie małe co nieco, a daje nam tyle radochy i wytchnienia kiedy chcemy sobie zrobić coś przyjemnego dla siebie. Oczywiście, będę to non stop powtarzać, że i tu trzeba zachować zdrowy rozsądek i uważać na ilość zjadanych słodkości.




Czekoladowa pralinka wypełniona mlecznym nadzieniem oraz ziarenkami ryży w otoczeniu mlecznej czekolady. Elementem zwracającym uwagę jest kształt pralinki - sympatyczny niedźwiadek. 


🐻Gryzzzli🐻 Czekoladki Milk and Rice Grai to:


Praliny w kształcie misia, nadziewane kremem mlecznym oraz ziarenkami ryżu, pokryte czekoladą mleczną
Produkt nie zawiera barwników
Produkt nie zawiera konserwantów



Pralinki Gryzzzli to dobra alternatywa na przekąskę do pracy, spacer czy do szkoły. Sympatyczne kształty misia mają słodkie wnętrze i chrupkie akcenty ryżu.

Lubicie praliny?

Częstujecie nimi gości lub dodajcie je do deserów? 


#współpraca barterowa
#wpis sponsorowany


pozdrawiam - Magda

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam czekoladowe kęsy do porannej kawy, dają mi przyjemnego smacznego kopa na rozruch dnia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też znam tę firmę i markę czasem jadam słodycze z niej są przepyszne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat za takim typem słodyczy nie przepadam, ale sam kształt czekoladek jest przeuroczy 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdzie nie widziałam słodyczy tej firmy, ale może dlatego, że nie zwróciłam na nie uwagi nie wiedząc, że to polski produkt

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie widziałam jeszcze na żywo tych słodyczy, dopiero tu u Ciebie. Prezentują się sympatycznie 🙂

    OdpowiedzUsuń