13 maja 2024

DBAM O STOPY NA LETNI SEZON Z BIONICARE PEDI PRO

 Witam


Zbliża się moja upragniona pora roku – lato. Dlatego, przez cały rok staram się pielęgnować stopy zwłaszcza pięty. Bo kiedy nastanie czas założenia sandałków to chcę, aby moje stopy dobrze prezentowały się w letnim obuwiu, a ja chcę mieć ten komfort, że nie muszę się obawiać wysuszonej skóry jaka nie wygląda dobrze. Poza tym stała opieka nauczyła mnie, że w letnim okresie pomimo tego, że mam problemy ze suchą skórą to nie mam większych „usterek” na skórze. 


W ostatnich tygodniach o moje stopy dbają trzy produkty od BIONICARE.

Jest to marka kosmetyków do pielęgnacji stóp stworzona we współpracy z podologiem, oparta na wyselekcjonowanych składnikach i przemyślanych recepturach.

Silnie regenerujące, głęboko zmiękczające formuły preparatów sprawdzą się w gabinecie pedicurzystki, podologa oraz w pielęgnacji domowej, zapewniając skuteczne działanie nawet w przypadku wrażliwej i bardzo suchej skóry stóp. 


W linii produktów znajdują się zarówno preparaty zmiękczające, sól i peeling do stosowania przed zabiegami profesjonalnego pedicure jak i bogate formuły regenerujące maści naprawczych.

Cenione za wysokie stężenia substancji aktywnych, olejków eterycznych oraz ekstraktów ziołowych, produkty do pielęgnacji przywracają stopom zdrowie oraz estetyczny wygląd.

Komfortowe konsystencje, naturalne zapachy i praktyczne opakowania, ułatwiają stosowanie zapewniając użytkownikom najwyższy komfort.


Weekendowe spa to czas na różne zabiegi u mnie. Ostatnio włączyłam pielęgnację kosmetykami powyższej marki.

Zabieg rozpoczynam od ZMIĘKCZAJĄCEJ SOLI DO KĄPIELI STÓP Z OLEJKIEM SOSNOWYM.

Sól jest gruboziarnista. Do jednej kąpieli potrzebuję ok. 20 g i moczę stopy od 5 do10 minut. Następnie dokładnie je osuszam i przechodzę do kolejnego kroku jakim jest peeling.

Sól zawiera mikro i makroelementy, bezwonny olej z nasion cebuli jaki działa na zrogowacenia. Zmiękcza odciski, modzele i nagniotki przygotowując skórę stóp do zabiegu pedicure. Dodatek olejków eterycznych cyprysowego, sosnowego, kamforowego wspomaga zapobieganie zakażeniom wirusowym i grzybiczym.

Składniki aktywne:

bezwonny olej z nasion cebuli, olej z pestek słonecznika, olej z awokado, olejki eteryczne cyprysowy, sosnowy, kamforowy. 
 

ZMIĘKCZAJĄCY SOLNO-CUKROWY PEELING DO STÓP nakładam na stopy i wykonuję nim masaż po czym zostawiam go na 5 minut i spłukuję. Stopy po tym peelingu są pozbawione martwego naskórka, stają się gładkie i miękkie.

W składzie znajdziemy:

bezwonny olej z nasion cebuli posiada wysoką koncentrację witaminy C i ma wyjątkowe właściwości antybakteryjne. E

ekstrakt z korzenia mydlnicy lekarskiej ułatwia przenikanie składników aktywnych w głąb skóry

bogate w witaminy A i E oraz kwasy tłuszczowe masło Shea, regeneruje i odżywia.

oleje: rycynowy, z awokado, z mandarynki działają antygrzybicznie, antywirusowo i antyseptycznie

olej z pestek winogron i z ziaren sezamu koją i regenerują skórę stóp.




TŁUSTE ZIOŁOWE MAZIDŁO DO STÓP to ostatni etap całego zabiegu. Można go użyć nie tylko na wrażliwe miejsca na stopach, ale także na suchą skórę kolan czy łokci.

Mazidło zawiera:

wosk pszczeli jaki łagodzi podrażnienia, regeneruje, posiada właściwości natłuszczające

masło z pestek mango jakie jest bogatym źródłem kwasów tłuszczowych i przeciwutleniaczy przez co doskonale nawilża i odżywia.

eucerynę jaka zwiększa uwalnianie substancji leczniczej z mazidła i wchłanianie jej przez naskórek.

olejek z drzewa herbacianego działa bakteriostatycznie i przeciwwirusowo

Po całym zabiegu otrzymuję skórę na stopach jaka jest mięciutka, wygładzona, a pięty tracą chropowatość. Jestem zadowolona z całego zestawu i mam nadzieje, że pozwoli mi on cieszyć się w okresie wakacyjnym wypielęgnowanymi stopami z jakich będę dumna na plaży czy w letnim obuwiu.


#współpraca barterowa
#wpis sponsorowany

pozdrawiam - Magda

2 komentarze:

  1. Anonimowy13 maja, 2024

    Z wielką chęcią wypróbuje ten zestaw, lubię robić sobie kąpiele relaksacyjne stóp.
    Monika Flok

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przydatne kosmetyki, zwłaszcza teraz, kiedy zbliża się czas chodzenia w sandałach.

    OdpowiedzUsuń