1 czerwca 2024

DEKORACYJNE MATY MAGNETYCZNE W MOIM MIESZKANIU

 Witam


Mój dom, mój wystrój, moja wygoda i estetyka. Tak mogę podsumować moje cztery kąty, o które dbam, by czuć się w nich dobrze i swobodnie. Zwracam na wiele szczegółów uwagę jakie mają dla mnie znaczenie. Muszę mieć wszystko dopięte na ostatni guzik, by odwiedzający mnie goście kojarzyli mój dom z miejscem ciepłym, miłym do jakiego ich zawsze serdecznie zapraszam. 



Po zimie, uznałam, że kilka grzejników nie wygląda dobrze. Pomimo, że są one wyczyszczone z zewnątrz to farba na nich pożółkła, jest parę rys i nie wygląda to estetycznie. 



Rozwiązanie znalazłam na https://fototapety.pl/ gdzie znalazłam różnego rodzaju maskownice magnesowe na grzejniki. 

Zaletą takiej maskownicy jest zakrycie grzejnika za pomocą grafiki. Dodatkowo pełni ona w tym momencie funkcje dekoracyjną i zasłania mało atrakcyjny grzejnik jaki szpeci pomieszczenie.

Magnetycznych mat jest cały wybór. Występują one w różnych grafikach, np.: przedstawiają zwierzęta, rośliny, naturalne krajobrazy, architekturę, a także motywy abstrakcyjne. 



Słyszy się, że magnetyczne maty na grzejniki są coraz bardziej popularne bo są rozwiązaniem w wielu przestrzeniach. Po pierwsze elegancko się prezentują, a po drugie są łatwe w montażu.

Aby mata trzymała się na grzejniku musi on w przynajmniej w 40% powierzchni, być wykonany ze stali lub blachy, aby móc cieszyć się wyjątkową dekoracją bez sięgania po klej lub dodatkowych narzędzi.

Maty takie możemy dobierać graficznie do danego pomieszczenia. Np: do łazienek możemy wybrać wzór morza, plaży, muszelek. Do kuchni: zastawy stołowe, warzywa czy owoce. Do pokoju dziecięcego motyw zabawek, postacie z różnych bajek. 

Daną matę możemy łatwo zdemontować i np.: zainstalować inną kiedy nam się obecna nudzi, albo jesteśmy po remoncie i zmienia się aranżacja pomieszczenia.



Maty magnetyczne mają jeszcze jedną zasadniczą zaletę. Są łatwe w czyszczeniu w razie zachlapania czy lekkiego zabrudzenia.

U mnie maty prezentują się bardzo okazale. Dobrałam je pod względem koloru ścian, a mianowicie w odcieniu szarości.



Słyszeliście o matach magnetycznych?

#współpraca barterowa
#wpis sponsorowany

pozdrawiam - Magda

8 komentarzy:

  1. super są te maty, bardzo podoba mi się efekt jaki dają

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam i trudno mi stwierdzić, czy mi się to podoba. Już chyba wolę "zwykły" kaloryfer ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. elegancko się prezentują, łatwe w montażu to napewno plusy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam je, ale niestety nie nadają się na grzejniki członowe z żeberkami - a te to dopiero paskudnie wyglądają ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka mata to bardzo ciekawe rozwiązanie. I fajnie, że mają różne wzory i można je dopasować do wnętrza swojego mieszkania/pokoju.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo interesująca opcja, kiedy chce się zakryć jakieś mało estetyczne elementy wystroju :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, ciekawe rozwiązanie, nie słyszałam o nim, ale się przyjrzę tym matom, może się przydadzą u mnie...

    OdpowiedzUsuń