20 grudnia 2016

PERFECTA FENOMEN C /BOOSTER,KREM/ - NAWILŻENIE, ODŻYWIENIE, WYRÓWNANIE KOLORYTU

 Witam

Ostatnie miesiące dostarczyły mi paru okazji do poznania kilku kremów. Zdecydowałam się na nie jedynie ze względu na podarowanie ich dalej czyli skorzystała: mama, siostra, koleżanka. Nieuczciwe byłoby w stosunku do cery maltretowanie jej w krótkich odstępach czasowych co chwila innym kremem. W dodatku co daje taka częsta zmiana kremu!?  Krem jak każdy inny kosmetyk potrzebuje czasu by móc zadziałać, w skrajnych przypadkach daje negatywne skutki przynajmniej u mnie wtedy idzie w kąt. 

Marka Perfecta, wypuściła dla klientów serię kosmetyków do pielęgnacji cery z witaminą C. Ten drogocenny składnik przyczynia się do likwidacji przebarwień, rozjaśnia skórę, ale także ma działanie przeciwstarzeniowe. 

Przekrój wiekowy w takich seriach to coś co doceniam. Pokolenia rodzinne mają wtedy wybór i dobierają odpowiednie specyfiki do swoich lat. 

+30 to wiek mój i mojej koleżanki do której trafił duet składający się z Boostera służącego do wyrównania kolorytu oraz Kremu dającego głębokie nawilżenie. 


Można powiedzieć, że kosmetyki niczym się nie wyróżniają na tle innych drogeryjnych jakie spotykamy w sklepach. Perfecta dostarcza nam serię w ciepłej barwie, która załatwia wszystko. Pomarańcz bo o nim mowa wiedzie prym przez kolejne produkty, a dodatek złota dodaje elegancji. Pojemniki natomiast wykonane są ze szkła, mają nieduże gabaryty np: krem nie posiada drugiego dna, zamykany jest mleczną zakrętką ze złotym paseczkiem którą wyróżnia złota oprawa. Oba produkty wyglądają dostojnie jest, gdzie zawiesić oko. Producent zadbał również o kartoniki, jak pisałam są w barwach pomarańczu. 

O innych walorach przeczytacie niżej i o samym działaniu. To już opinia mojej drogiej koleżanki, która wyraziła zgodę na wydanie opinii o produktach. Cieszę się, że zdecydowała się na te testy ponieważ mamy podobne predyspozycje skórne cery i w tej sytuacji dowiedziałam się czy warto kupić zestaw.




BOOSTER, wyrównanie koloru, nawilżenie, odżywienie
Pojemność - 15 ml
Cena - 28 zł
Stosowanie - Booster wmasować w oczyszczoną skórę twarzy. Polecany do stosowania pod lub na krem pielęgnacyjny Fenomen CTH na dzień i/lub na noc, codziennie lub jako okresowa intensywna kuracja.

Dostępność - drogerie

Booster nie jest ściśle naturalny, jednak posiada 10% KOMPLEX CTH  oraz RETINOL, ważny składnik stymuluje proces odnawiania i różnicowania komórek, dzięki czemu niweluje oznaki starzenia się skóry. Działa przeciwzmarszczkowo. KWAS HIALURONOWY to kolejny wartościowy składnik wysoko-cząsteczkowy, doskonale wiąże wodę i utrzymuje odpowiedni poziom nawilżenia.


Booster jest lekki, lejący. Dzięki pipetce wygodnie można go zaaplikować na dłoń i wetrzeć w cerę. Wchłanianie ma natychmiastowe, przez co buzia staje się świeża i lekka. Można go stosować solo lub z kremem. Z makijażem dobrze się dogaduje nie ma problemów np: podczas nakładania bazy. Pachnie lekko cytrusowo. Barwa jaką posiada to lekki pomarańcz. 



KREM, głębokie nawilżenie
Pojemność - 50 ml
Cena - 25 zł
Stosowanie - codziennie rano i wieczorem delikatnie wmasuj krem w oczyszczoną skórę twarzy i/lub szyi i dekoltu.
Dostępność - drogerie

Krem to idealny kompan boostera, warto duetu używać razem wtedy osiągniemy lepsze efekty. Podobnie jak jego poprzednik zawiera w składzie, który nie jest naturalny Komplex CTH oraz kwas hialuronowy.

Krem jest biały, podobnie lekki i pachnie znikomo cytrusami, które od razu potrafią sprawić, że skóra staje się świeża i pobudzona zwłaszcza rankiem. Krem nie spłyci nam zmarszczek, bez szans obie z koleżanką tak sądzimy, ale zaspokoi skórę w inny sposób. Ochroni cerę przed zimnem dając jej głębokie nawilżenie. Zarówno booster jak i krem nie są tłuste. 


Po poznaniu opinii koleżanki być może zdecyduję się na ten tandem w przyszłym roku na wiosnę. Zdaję sobie sprawę ze składów drogeryjnych, które dotychczas nie robiły spustoszenia na mojej cerze, ale cera zmienną jest jak kobieta. Zobaczymy:) 


pozdrawiam - Magda

19 komentarzy:

  1. Ta seria jest bardzo interesująca. Ja tez dziele sie kosmetykami i oddaje he do testów głównie mamie, siostrze i chłopakowi

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam już troszkę o tych produktach. Sama jeszcze nie stosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa nowa seria, nie widziałam jej jeszcze. Już niedługo taki przedział wiekowy będzie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Booster chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz o niej czytam, spróbowałabym boostera :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam, ale wlaśnie dlatego chętnie przeczytam opinię Twojej koleżanki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bo0ster chcę wypróbować, tego typu produkty bardzo lubię :) a wygląd ma taki mmmm "soczysty"

    OdpowiedzUsuń
  8. Procentują się fajnie, ale na razie nie czuję potrzeby ich bliższego poznawania.

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie w recenzjach pomagają siostry. Też uważam, jak Ty i unikam stosowania kosmetyków nie odpowiednich dla mojej cery. Są jednak kosmetyki które naprawdę warto sprawdzić !

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam Booster, ale jeszcze stoi nieużywany :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W sumie widzę po raz pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Booster mnie ciekawi jakby u mnie zadziałał

    OdpowiedzUsuń
  13. ja jestem zakochana w tych mazidłach:) uwielbiam je;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz widzę te produkty, ale chętnie bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam, moją pasją jest robienie szablonów tematycznych. Jeśli jesteś zainteresowana współpracą i chcesz mieć wymarzony szablon - zapraszam na mojego bloga ronniecreators.blogspot.com ✎ Moje prace możesz zobaczyć w zakładce SZABLONY > PORTFOLIO. Pozdrawiam, Ronnie Weasley ✄

    OdpowiedzUsuń