23 kwietnia 2020

STYLING EFFECT CZYLI LINIA ŁĄCZĄCA PIELĘGNACJĘ ZE STYLIZACJĄ OD LABORATORIUM JOANNA

Witam

Do włosów mam pewien sentyment. W wieku szkolnym notorycznie rodzice obcinali mnie "na chłopaka". Pamiętam, że rzadko miałam upinane włosy, plecione warkoczyki z ozdobnymi kolorowymi wstążkami jak przystało na dziewczynkę. Taka fryzura była ze mną dość długo. Dopiero pod koniec liceum zaczęłam nosić nieco dłuższe włosy do ramion, a w trakcie studiów nie ścinałam ich już wcale, no chyba, że podcinałam końcówki. 

Teraz nosze je z dumą jak paw swój ogon bo włosy sięgają mi za kość ogonową. I wspominam o tym często kiedy przygotowuję wpis dotyczący pielęgnacji lub stylizacji.

Tym razem chcę Wam przedstawić garstkę kosmetyków od Laboratorium Joanna do stylizacji włosów STYLING EFFECT.








STYLING EFFECT – STYLIZACJA & PIELĘGNACJA – NOWOŚĆ
To nowoczesne produkty łączące w sobie 2 funkcje: stylizację i pielęgnację. Ułatwiają stylizowanie włosów, jednocześnie mają dobry wpływ na ich kondycję. Zapewniają różne stopnie utrwalenia: od delikatnego i swobodnego, po ekstra mocne z elastycznym wykończeniem.


STYLING effect Krem do włosów z 4 olejkami
SMOO THNESS


Z takim kremem do włosów spotkałam się po raz pierwszy. Jest on uniwersalny ponieważ ma parę zastosowań z których wybrałam to jedno.

Można go wcierać w suche końcówki włosów, u mnie jednak to nie przyniosło rezultatów. Inna jego funkcja to wcieranie go w wilgotne włosy bez spłukiwania. Można wtedy je stylizować według upodobań. I ta metoda u mnie zdaje egzamin i przy niej zostanę. Krem może także zastąpić nam odżywkę do włosów ze spłukiwaniem. Zrezygnował jednak z tej propozycji bo od tego mam stricte inne produkty.

Krem jest naperfumowany, włosy po nim bajecznie pachną. Konsystencja sprawnie na nich zanika, wsiąkając w każdy kosmyk włosów.

Zawarte w recepturze olejki: arganowy, kokosowy, makadamia i migdałowy – sprawiają, że włosy stają się odżywione, nawilżone i wygładzone. Krem pozostawia włosy miękkie i pięknie błyszczące. Przy użyciu suszarki czy prostownicy włosy są odpowiednio chronione przed uderzeniem ciepła.






STYLING effect Spray do włosów tekstura i nawilżenie
TEXTURE, HYDRATION


Spray z całej trójki sprawdza się u mnie najlepiej. Nadaje włosom plastyczności nie skleja ich i nie obciąża. Działa ochronnie przed np: lokówką. 

Receptura produktu zawiera ekstrakt z zielonej herbaty i aloesu o działaniu wzmacniającym i nawilżającym. Spray pozostawia włosy miękkie, błyszczące i elastyczne. Zapach ma słodki i o profesjonalnym brzmieniu.

Aplikator rozpyla lekką mgiełkę, dlatego nie ma nagłego uderzenia we włosy w jedno miejsce.






STYLING effect Pasta do włosów utrwalająca
STRONG, ELASTIC HOLD

Pastę z całego zestawu oddałam mężowi. Używa jej do wygładzenia włosów jakie związuje w kucyk. Pasta nadaje fryzurze objętości, dyscyplinując je przez co nie ma nieładu na głowie. Zapewnia mocne utrwalenie z możliwością zmiany fryzury w dowolnej chwili. 


W recepturze znajdują się polimery stylizujące oraz masło shea, które dodaje włosom sprężystości i blasku.




Czy u Was w kosmetyczkach można znaleźć zestawy do stylizacji włosów które jednocześnie je pielęgnują?

pozdrawiam - Magda

19 komentarzy:

  1. Zauważyłam, że kwarantanna (i nie dbanie o włosy) bardzo źle na nie wpłynęło. Ehh... Muszę coś z tym zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne włosy :) Cieszę się, że jesteś zadowolona z kosmetyków, ja jednak podziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. teraz Twoje włosy są bajeczne, ja nigdy nie miałam fryzury na chłopaka ale w podstawówce nosiłam włosy przed ramiona co też mnie nie służyło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się połączenie stylizacji z pielęgnacją, nigdy nie miałam takich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Raczej nie używam takich produktów do swoich włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. o wow ale masz mega fajne włosy! Czy kto to jest na zdjęciu?

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używam kosmetyków służących pielęgnacji włosów, oprócz szamponu dla dzieci, na szczęście ich struktura ma dobrą kondycję. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tego typu kosmetyków to mam kremy do stylizacji loków. Ten krem myślę, że u mnie się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te włosy ze zdjęcia są piękne!
    Właśnie mi się kończą kosmetyki do włosów, może czas się nad tymi zastanowić ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja w sumie bardzo rzadko korzystam z kosmetyków stylizujących. Spray jakoś najbardziej do mnie przemawia, ze względu na wygodniejszą formę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, jakie fajne włosy, cudowne i dlaczego tak rzadko je pokazujesz? :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo interesujący produkt, przyjrzę się mu bliżej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A proszę powiedz mi, jak z jego składem? Jest naturalny? Bo moja skóra jest jest dość wymagająca.

      Usuń
    2. Joanna to marka drogeryjna, więc to już samo mówi za siebie. A kosmetyków do stylizacji nie stosuje się stricte na skalp tylko na samą długość dlatego małe znaczenie ma tu w sumie skład.

      Usuń
  13. Wędrówki po kuchni23 kwietnia, 2020

    Nie znam tych produktów, ale przydałoby mi sie coś dobrego do włosów

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mam nic do stylizacji włosów, ponieważ mam dość krótkie i mi się nie przydadzą
    https://swiatdisneyapl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie używam takich kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio skupiam się jedynie na pielęgnacji w postaci szamponu i odżywki:)

    OdpowiedzUsuń