3 maja 2020

ZDROWY UŚMIECH Z PASTAMI BLANX I BIOREAPAIR

Witam

Od lat staram się utrzymywać higienę jamy ustanej na dobrym poziomie. W tym celu oprócz mycia zębów obowiązkowo dwa, a czasami trzy razy dziennie oraz używania nici dentystycznej oraz różnych płukanek odwiedzam także sprawdzonego stomatologa. Są to wizyty przeważnie kontrolne, mające na celu sprawdzić stan uzębienia. W przypadku pojawiającego się ubytku od razu poddaję się leczeniu by próchnica nie mogła zaatakować innych zębów.

Przy higienie jamy ustanej jestem wierna szczoteczkom bambusowym soft lub średnio twardym.

Odnośnie past to tutaj mam mały misz-masz, ale marką do jakiej często wracam jest Blanx.




BLANX WHITE SHOCK TREATMENT + BLANX LED BITE, ZAAWANSOWANY SYSTEM WYBIELAJĄCY Z ŁUKIEM ŚWIETLNYM


Kilka lat temu miałam wersję tego zestawu, ale podświetlało się jedynie końcówkę tuby z pastą. Zestaw z łukiem świetlnym jest o niebo lepszy.

Stosując się do zaleceń należy łuk użyć trzy razy na dzień. Po każdym zakończonym szczotkowaniu zębów wystarczy założyć BlanX LED Bite na zębach oraz uruchomić światełko, które ma oświetlić zęby co najmniej na 1 minutę.

Dla lepszych efektów producent poleca kurację 10 minutową BlanX LED Bite przynajmniej raz w tygodniu. Przed założeniem nakładki wystarczy warstwę produktu czyli pasty rozsmarować na przeźroczystą podpórkę. Dobrze przy tym sprawdza się patyczek higieniczny. Po czasie wystarczy wtedy jedynie przepłukać jamę ustną.





Pasta z zestawu ma kolor niebieski i daje miętowy posmak. Nie jest to mocna mięta jaka „wyżera” podniebienie. Po kilku zastosowaniach ewidentnie można wyczuć świeży oddech jaki utrzymuje się przez wiele godzin.

Sam łuk rozświetlający jest wielokrotnego użytku. Posiada wymienialne baterie dlatego może długo nam służyć.

Produkty BlanX White Shock nie zawierają nadtlenków ani środków chemicznych, które mogą powodować podrażnienia ze względu na swoje nienaturalne i agresywne działanie. Zamiast tego, BlanX White Shock zawiera nieorganiczne, biokompatybilne mikrokryształki ActiluX®, które działają naturalnie ze światłem, tak aby nie uszkodzić szkliwa zębów. Światło emitowane przez BlanX LED i BlanX LED Bite jest całkowicie nieszkodliwe.



Drugim wariantem wybielającym jaki znalazł u nas miejsce jest PASTA WYBIELAJĄCA, KTÓRA DODATKOWO REMINERALIZUJE SZKLIWO DZIĘKI MIKROSFEROM BlanX Med. Pastę tą używa mój mąż.

MIKROSFERY To specjalne kapsuły nośnikowe, wewnątrz których umieszczone są substancje aktywne pozyskane z porostu islandzkiego. Dzięki mikroskopijnym rozmiarom przenikają one (podczas mycia zębów) do głębokich warstw struktury zębów i stopniowo uwalniają, znajdujące się wewnątrz nich, związki czynne. Ta innowacyjna technologia zapewnia zdecydowanie dłuższą ochronę zębów przed bakteriami, a jednocześnie skuteczniej aniżeli jakakolwiek inna pasta przywraca biel zębów.


Pasta posiada wygodny podajnik. Podczas systematycznego używania rozjaśnia zęby oraz odświeża oddech. Usuwa nalot. 





Sprawdzony przeze mnie wariant pasty BIOREPAIR® PLUS WRAŻLIWE ZĘBY, ODBUDOWUJE SZKLIWO I ZWALCZA NADWRAŻLIWOŚĆ ZĘBÓW.

Dzień po dniu myjąc zęby narażamy je na mikroskopijne ubytki spowodowane nieświadomym użyciem szczoteczki lub jedząc kwaśne pokarmy wpływamy na rozwój próchnicy. Z czasem także pojawia się płytka na zębach, przebarwienia co doprowadza do nadwrażliwości i problemów z dziąsłami.


Sama mam wrażliwe zęby i muszę zawsze starannie myć zęby oraz zwracać uwagę na przyjmowane pokarmy.

W zanadrzu zawsze mam przygotowaną pastę, która złagodzi wszelkie podrażnienia i przyniesie ulgę w jamie ustanej.

Pasta do zębów BIOREPAIR® PLUS jest bez: SLS, parabenów, dwutlenku tytanu, fluoru.

Od pierwszego wyszczotkowania znacznie zmniejsza nadwrażliwość, na powierzchni zęba tworzy barierę ochronną mającą na celu chroniącą przed nadwrażliwością.

Możemy użyć jej miejscowo nakładając ją palcem na uszkodzone miejsce i przytrzymując na kilkanaście sekund. Po tym czasie wystarczy przepłukać buzię wodą i poczuć ulgę.




Przedstawione pasty są o parę zł. droższe niż klasyczne jakie nabywamy w każdej drogerii czy supermarkecie. Trafiając jednak na promocje, możemy je zakupić w atrakcyjnej korzystnej cenie.

Są wydajne, średnio się pienią. Przy regularnym stosowaniu podleczą dziąsła lub dadzą bielszy odcień szkliwa, ale nie uzyskamy nigdy śnieżnobiałych zębów jak hollywoodzki celebryta. 


Pamiętać należy o tym, aby unikać picia kawy, czerwonego wina oraz odstawić palenie papierosów. Te nawyki niestety zawsze wpływają negatywnie na odcień uzębienia. 





"Misja BlanX jest bardzo prosta – przywracać naturalną biel zębów tak, by uśmiech czynił nas szczęśliwszymi. Wybielająco-ochronne, bardzo bezpieczne dla szkliwa pasty BlanX to designerski włoski produkt, którego nie może zabraknąć w nowoczesnej łazience. Swoją moc czerpie z natury – składnikiem czynnym jest posiadający unikatowe właściwości wyciąg z porostu islandzkiego. Pełna gama formuł do różnego rodzaju zębów gwarantuje, że każdy uśmiech traktowany jest po królewsku. Pasty rekomendowane są do codziennego użytku."
Zachęcam do polubienia @blanx_polska




pozdrawiam - Magda


16 komentarzy:

  1. widziałąm już je, ale nie stosowałam jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o nich, ale jeszcze nigdy nie używałam. Może kiedyś wypróbuję, na razie mam swoją ulubioną pastę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam pasty Blanx, ale nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam pasy Blanx, chociaż nie wszystkie z nich zdążyłam poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kuszą mnie te pasty, ale jeszcze nie miałam okazji spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałem o tych pastach ale wylądają na naprawdę dobre
    https://swiatdisneyapl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wędrówki po kuchni03 maja, 2020

    Trochę już słyszałam o tych pastach, ale nie używałam

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla nas to zupełna nowość, musimy więcej poczytać o nich.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie miałam okazji stosować, ale chętnie wypróbuję, ciekawa jestem efektów. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. past BIOREAPAIR używam od kilku lat, są świetne inną mam na dzień a inną na noc, mam bardzo wrażliwe zęby i dziąsła więc obecnie nie robię kuracji wybielających

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie to nadal czarna magia. Jeśli chce mieć ładne zęby, to idę do dentysty. Niesty nie jestem ekonomiczna, ale wolę te sprawy zostawiać specjalistą.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli chodzi o pasty do zębów to używam takich różnych firm.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś od siostry dostałam miniaturkę pasty Blanx :) w takim niebieskim opakowaniu jak pamiętam, była bardzo dobra, będę musiała kupić sobie pełnowartościowe opakowanie. Interesuje mnie ta w czarnym podajniku.

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny produkt skoro równiez działa na nadwrażliwość. Czytałam, że wybielanie powoduje, że zęby sa coraz bardziej wrażliwe.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam swoją wypróbowaną pastę i raczej na inne się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń