7 lutego 2021

WALENTYNKOWY ZAWRÓT GŁOWY CZYLI O PREZENTACH W DZIEŃ ZAKOCHANYCH

Witam

Walentynki, Walentynki… co roku 14 lutego obchodzimy ten wyjątkowy dzień. I chociaż niektórzy z niego drwią to wszyscy zakochani mają odmienne zdanie. Celebrują jedyny taki dzień w roku w którym można nie tylko wyznać sobie pierwszy lub kolejny raz miłość, ale wierzą, że miłość to wyjątkowe uczucie, kiedy tylko natrafia się na drugą połówkę.

Walentynki sięgają, aż średniowiecza. W Europie zwyczaj ich obchodzenia pojawił się pierwsze w jej południowej i zachodniej części. Ich patronem jest św. Walenty. Istotnym miejscem kultu patrona miłości jest bazylika św. Walentego w Terni (miasto i gmina we Włoszech), gdzie znajdują się relikwie świętego.



W Polsce walentynkowe zwyczaje zyskały popularność dopiero w latach 90. XX wieku. A jakie miasto jest w ten dzień najważniejsze? Chełm, gdzie co roku odbywają się największe obchody walentynkowe w Polsce, znane jako “Walentynki Chełmińskie”. W chełmińskim kościelne farnym przechowywana jest nawet relikwia św. Walentego, która prawdopodobnie znajduje się tam od średniowiecza.

Jak ludzie odbierają Walentynki? I co w ten dzień planują? Można je potraktować jako okazję celebrowania związku. Można zaplanować wspólne wyjście do kina, do kawiarni, albo we dwoje na spacer. Do wyboru mamy kilka propozycji, a ukoronowaniem dnia będzie wręczenie ukochanej osobie niespodzianki pod postacią prezentu. Nie jest to może najważniejszy punkt tego dnia, ale z pewnością miły gest.

Na Notino wyszukałam kilka propozycji „dla niej” i „dla niego” jakie możecie podsunąć swoim ukochanym.



Walentynkowy pocałunek z matową pomadką w płynie 
NOBEA Festive 
Jest ona intensywnie napigmentowana, daje długotrwały efekt, zawiera masło shea dla odżywienia i nawilżenia ust. Na ustach jest matowa, nie skleja ich:)




Burberry Mr. Burberry - zestaw upominkowy dla mężczyzn zawiera pełną wersję zapachu i jego miniaturę, którą łatwo spakować na drogę, dzięki czemu zawsze będziesz go mieć pod ręką.

Calvin Klein Euphoria - zestaw upominkowy dla kobiet. Składa się zwody perfumowanej 100 ml i perfumowanego mleczka do ciała 100 ml.


Robiąc zakupy warto upominek elegancko zapakować. Na Notino możemy skorzystać z usługi i zamówić profesjonale pakowanie. Box zostanie ozdobiony atłasową wstążką, nadającą całości ekskluzywnego charakteru.

Jeżeli w ostatniej chwili z różnych przyczyn chcemy zakupić coś wyjątkowego to fajnym rozwiązaniem będą karty podarunkowe. Otrzymujemy ją np. w formie elektronicznej w PDF zaraz po złożeniu zamówienia. Wystarczy ją jedynie wydrukować i prezent gotowy:)

Grawerowanie perfum i kosmetyków to oryginalny pomysł, niedrogi, a może sprawić wielką radość "jej" i "niemu".




Prezent wybrany prosto z serca mówi więcej niż tysiąc słów. Ukochaną można zaskoczyć tym, co najlepsze ze świata piękna. Nowe perfumy? Zestaw upominkowy? A wybrańca np: męskim bukietem lub kartą podarunkową.

Tyle szczęścia w pięknie podanym boxie:)

A czy Wy dla swojej drugiej połówki macie już coś wyjątkowego?

pozdrawiam - Magda

19 komentarzy:

  1. Mam już coś wyjatkowego...dobra nei wyjątkowego, ale coś co bardzo chce :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Perfumy to zawsze dobry pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam perfumy i uważam, że zawsze jest to dobry pomysł na prezent. Mało kombinowania, a jeśli zna się gusta partnera, można mieć przy tym radość z wąchania go.

    OdpowiedzUsuń
  4. Perfumy zawsze są super prezentem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja właśnie dziś spakowałam prezent i też mam kosmetyki dla mojego mężczyzny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznam, że my specjalnie jakoś nie obchodzimy tego dnia i nie robimy sobie prezentów, ale Twoje propozycje sa ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam połówki, jestem w całości :D Czyli sobie sprawię podwójny prezent :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuję za ciekawą inspirację na prezent dla mojej kochanej Żonki

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię dawać oryginalne słodycze lub spersonalizowane:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Taka karta podarunkowa to idealny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Perfumy to fajny przepis. 3 lata z rzędu za to chorowałam, więc leki były na pierwszym miejscu. Właśnie wczoraj zakupiliśmy sobie wspólny prezent z mężem na walentynki. Taki nietypowy prezent dla par. Hihi. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja już swój prezent od męża dostałam - a sama jak zwykle nie mam pomysłu i pewnie po prostu go gdzieś zaproszę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja walentynek nie świętuję, więc nigdy nie myślę o prezentach na ten dzień.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś byłam bardzo anty walentynki ale teraz uważam, że każda okazja jest dobra żeby zrobić coś miłego, wyjątkowego dla ukochanej osoby.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kuszące zakupy, chyba dam namiary Walentemu na sklepik z którego pochodzą te cudowności.

    OdpowiedzUsuń
  16. To ważne, aby pamiętać o bliskich osobach...a święto zakochanych jest świetnym pretekstem do tego, by celebrować piękne chwile...

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam się na perfumach - mam słaby węch. Mam przygotowany dla żony film, który powinien jej się spodobać. I wino, które powinno jej posmakować. I jeszcze jedną rzecz muszę wymyślić...

    OdpowiedzUsuń
  18. Mimo, że walentynki obchodzę co roku - od kilku lat raczej stawiamy na wspólny czas i jedzenie, niż materialne prezenty ;)
    Niemniej uważam, że każdy powód do świętowania jest dobry! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie mam swojej drugiej połówki, więc ten dzień nie wiąże się z poszukiwaniami dodatkowego prezentu. Na brak inspiracji nigdy nie można narzekać.

    OdpowiedzUsuń