3 stycznia 2022

AVON - NOWY PROGRAM DLA KONSULTANTEK 2022

Witam

Za nami Święta Bożego Narodzenia. Każdy z nas na pewno wykosztował się na prezenty dla najbliższych bo trudno nie zrobić komuś nawet skromnego prezentu - liczy się w końcu pamięć i spędzony wspólnie czas. 

Przed nami jednak zapowiada się trudny rok 2022. Inflacja wciąż idzie do góry, wszystko drożeje, głównie spożywka i media. Dlatego szukając oszczędności każdy z nas może kupić dobrej jakości kosmetyki Avon jakie cieszą się coraz to lepszą renomą na tle drogeryjnych propozycji. Niektóre z nich są już do dostania za połowę cenę - więc jak widzicie wystarczy śledzić zawsze najnowszy katalog i spełnić parę warunków by stać się posiadaczem gratisów lub produktów w promocyjnych cenach. Najlepszym rozwiązaniem jest rejestracja Avon


Już teraz rusza program dla nowych konsultantek Avon. Ciekawi? Poniżej znajdziecie szczegóły, a ja zdradzę, że dla chętnych klientów czekają nowe rabaty, darmowe wysyłki i nagrody za zamówienia.






Czy warto zostać konsultantką Avon?

Na pewno możemy liczyć w takiej sytuacji na rabaty, dalsze odsprzedanie produktów w cenie katalogowej - a to sam już zysk:)




Ja od wielu lat jestem wierną fanką perfum Avon. Ostatnio zafundowałam sobie na gwiazdkę pięć nowych dla mnie zapachów i jestem pod wrażeniem. Już same flakoniki są przyjemne dla oka, a same zapachy to bogactwo nut o dość trwałych mieszankach. Nie twierdzę, że są to zapachy z wyższej półki, ale z tego co słyszę, to wiele kobiet ceni sobie bukiety tej marki.

💙Eve Embrance to woda perfumowana. Należy do kategorii kwiatowo-owocowej i pasuje na każdą okazję. Główne nuty zapachowe to: osmantus, różowa piwonia, karmelowe piżmo.

❤Lucky Me Damska to także woda perfumowana. Zapach na wieczorne okazje i imprezy. To kompozycja: kwiatowo - orientalna. Główne nuty zapachowe: akord szampana, złoty bursztyn, wanilia

💚Tressele jest stworzona by rozbudzać zmysły i rozpalać pożądanie. Podkreśla subtelne gesty, zmysłowe kobiece ruchy. Nuty zapachowe: 

głowy: pieprz, lukrecja, 
serca: tuberoza, lotos, róża
bazy: piżmo, orchidea tygrysia, irys.

💜Attraction One Fresh to świetlisty i ekscytujący zapach na dzień. Jest świeży, cytrusowy, orzeźwiający. 

Nuty głowy: figa, brazylijska pomarańcza, fiołek, 
Nuty serca: akord The One, szafran, kwiat cytryny, 
Nuty bazy: benzoina, piżmo, drewno cedrowe

💙Attraction Desire z akordem The Fire stymuluje zmysły i budzi uśpioną namiętność. Jest to kompozycja: drzewno-aromatyczna. Dobra na randkę z kochanym. Główne nuty zapachowe: czarna wiśnia, jaśmin wielkolistny, złoty bursztyn.

Zachęcam was do rejestracji. Sama strona nie jest skomplikowana. Łatwa w obsłudze i przyjazna dla przyszłych konsultantek - Avon Rejestracja.

Pamiętajcie, że konsultantka posiada kilka przywilejów jak:

– Darmowe konto
– Dostęp do wszystkich produktów Avon
– Program, na start z nagrodami
– Rabaty do 40%
– Gazetka FOCUS, czyli dodatkowe rabaty 35-40% oraz nowości produktowe.
– Darmową wysyłkę
– Możliwość wysyłki bezpośrednio do klienta.
– AVON NAGRADZA — program z rabatami, które obowiązują przez cały kwartał.

Nowy program będzie posiadał duży i istotny atut bo będzie można dokonać zamiany zamówienia z 250 na 200 zł. aby dostać nagrody. Pamiętajcie, że Avon to dobry pomysł na dodatkową pracę, sprzedając kosmetyki znajomym i rodzinie możemy coś dorobić, albo mieć choć kosmetyki dla siebie za darmo co daje spore oszczędności w ciągu roku.

Szczęśliwego Nowego Roku! - Magda

15 komentarzy:

  1. Z tego co widzę zostanie konsultantką Avon przynosi sporo korzyści, co bardzo cieszy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś byłam, ale niedługo. Nie odpowiadają mi te kosmetyki, ale Tobie życzę samych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie zostałam konsultantką, informuję jedynie, że ruszył nowy program:)

      Usuń
  3. Powodzenia :) Często zamawiam z Avonu, ale konsultantką nie zdecydowałam się być ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem konsultantką, informuję o programie:)

      Usuń
  4. Nie pamiętam, kiedy ostatnio używałam kosmetyków z Avonu. Chyba w liceum.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubię perfumy z Avonu 😊 ale konsultantantką nie chciałabym być 😉

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jestem i nigdy nie byłam konsultantka :) ale takie programy mogą być dla niektórych osób ciekawa opcja

    OdpowiedzUsuń
  7. Konsultantką nie jestem i raczej nie będę, ale niektóre kosmetyki Avon bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Konsultanką nie jestem, ale bardzo lubię kosmetyki Avon. Często używam perfum Percive tych niebieskich właśnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziewczyny nie trzeba być konsultantką, żeby zamawiać prosto z Avon :)
    Jak założymy konto to jesteśmy traktowani jako normalny klient a rabaty zostają dla nas !
    Słowo konsultantka to takie potoczne nazewnictwo a prawda taka, że konto w dzisiejszych czasach zakładamy dla własnych zakupów prosto od producenta zamiast szukać kogoś kto sprzedaje produkty Avon. Ja osobiście bardzo polecam założenie konta prosta sprawa a w dzisiejszych czasach daje dużo oszczędności :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie jestem fanką ich kosmetyków, ale gdyby mi pasowały, pewnie bym się zainteresowała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To bardzo fajne rozwiązanie dla osób, które chcą zostać konsultantkami, dzięki temu mogą dorobić do domowego budżetu

    OdpowiedzUsuń
  12. Byłam kiedyś konsultantką i to wcale nie było takie proste :) Mam nadzieję, że teraz jest łatwiej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. podziwiam osoby, które wytrwale pracują jako konsultantki, mi zabrakłoby systematyczności i samozaparcia

    OdpowiedzUsuń