5 stycznia 2022

SZAMPON NABŁYSZCZAJĄCY Z OCTEM MALINOWYM OD LABORATORIUM JOANNA

Witam

O ekologii jest głośno już od dawna. Jedni są ekologiczni bo to moda, drudzy aby nie być gorszym od innych, a trzeci prowadzą świadomie tryb życia przyjazny środowisku.

Polacy ogólnie zaczęli segregować śmieci. Ten nakaz przyszedł odgórnie, ale większość wpadła w ten wir już dużo wcześniej. Np: u nas segregowało się śmieci już od dawna, wywoziliśmy workami je do odpowiednich kontenerów. Teraz mamy wygodę bo specjalne służby same od nas odbierają plastik, szkło, makulaturę i odpad bio.

Sporo osób także robi świadomie zakupy ograniczając do minimum rzeczy potrzebne do życia. Kolejna sprawa to zmiana diety czyli Polacy nagminnie przechodzą na żywienie wegetariańskie i wegańskie.

Nowość Joanny jaką Wam za chwilę przedstawię pochodzi z wegańskiej serii. Jak widzicie Joanna idzie do przodu i spośród drogeryjnej marki jaką jest od zawsze, zaczyna się wyróżniać na ich tle.

Wszystkie kosmetyki do włosów VEGAN Joanna posiadają certyfikat Viva! przyznawany przez Fundację Międzynarodowy Ruch na Rzecz Zwierząt – Viva!



Certyfikatem objęte są tylko te produkty, które nie zawierają żadnych składników pochodzenia zwierzęcego i odzwierzęcego (dotyczy to zarówno surowców, procesu produkcji, jak i produktu finalnego). Certyfikat jest gwarancją, że kosmetyk nie był testowany na zwierzętach, a zawarte w nim substancje roślinne nie pochodzą z upraw modyfikowanych genetycznie. Receptury produktów Vegan są proste, zawierają optymalną liczbę wyselekcjonowanych składników ze sprawdzonych, certyfikowanych źródeł, a 97,5% z nich jest pochodzenia naturalnego. Dlaczego nie wszystkie? Bo 2,5% to składniki syntetyczne chroniące kosmetyk przed utratą jakości.



Szampon nabłyszczający z octem malinowym

100 % wegański, krótki skład, 97,5 % składników pochodzenia naturalnego i o niskim stopniu przetworzenia. Zawarty w szamponie ocet malinowy jest źródłem wielu aktywnych składników przyczyniających się do zachowania optymalnego poziomu nawilżenia włosów.

Cenię sobie ocet malinowy w produktach do włosów i żałuję, że rzadko go spotykam w szamponach, odżywkach czy balsamach. Moje szczególnie go lubią dlatego cieszyłam się, że ta opcja trafiła do mnie. Szampon jest krystaliczny, żelowy dobrze się zapienia, ale jak każdy środek do pielęgnacji moich włosów schodzi dość szybko - szczególnie u mnie przy bardzo długich włosach. Włosy po tym szamponie stają się miękkie, częściowo stają się nawilżone. Ocet domyka łuski włosów sprawiając, że stają się gładsze, bardziej miękkie i błyszczące. Ja go polecam:)

pozdrawiam - Magda

6 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa, jak sprawdzi się na moich włosach, bo mam go w zapasach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki szampon na pewno mi się przyda. Dziękuję za polecenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam,ciekawe jak sprawdziłby się na moich włosach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ocet malinowy? Pierwszy raz słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Od kilku lat nie sięgałam po markę Joanna, ale recenzja mnie zaciekawiła i chyba się skuszę, tym bardziej, że moje włosy lubią takie "octowe" produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super że szampon nie był testowany na zwierzętach.

    OdpowiedzUsuń