7 stycznia 2022

SERUM OLEJOWE DO WŁOSÓW OD MYDLISZKA.PL

Witam

Olejowanie włosów to jedna z lepszych metod w pielęgnacji. Często ją omijamy, a nawet nie wiemy, że tak w niby prosty sposób możemy poprawić ich kondycję. Dla niewtajemniczonych przybliżę dziś temat w kilku szczegółach.

Dlaczego oleje?


To one poprawiają przede wszystkim poziom nawilżenia włosów, ich elastyczność i miękkość, chronią przed działaniem czynników zewnętrznych. Wiatr, promienie słoneczne nie są im straszne. Oleje również wspomagają regenerację, odbudowują zniszczone włosy, przywracają im zdrowy wygląd i blask. Jednak, aby oleje działały i przynosiły oczekiwane efekty, trzeba je umiejętnie stosować i unikać często popełnianych błędów.

Na czym polega zabieg?


Olejowanie włosów to nic innego jak nałożenie odpowiedniego oleju na pasma włosów, ich końcówki lub skórę głowy. Wszystko zależy z jakim zmagamy się problemem.

Jak zmywać olej z włosów?

Nie są polecane szampony z SLS. Takie szampony mogą przesuszać włosy i podrażniać skórę głowy, czyli psuć wszystko to, co chcieliśmy uzyskać dzięki olejowi. Dlatego dużo lepszym wyborem jest łagodny szampon bez SLS i SLES.

Jaką dozę nałożyć oleju oraz jak długo trzymać olej?

Nie przesadzajmy z ilością oleju jakiej użyjemy na włosy, ponieważ im więcej tym trudniej go będzie zmyć. Należy zachować umiar. 
Najlepiej taki zabieg przeprowadza przez kilka godzin, a najlepiej całą noc.

Po dłuższej przerwie i ja postanowiłam zafundować swoim włosom taki zabieg olejowania. Robię go parę razy do roku dla poprawienia ich kondycji.



Po jaki olej tym razem sięgnęłam?

Po serum olejowe od Mydliszka.pl Skład jego jak każdy produkt jaki powstaje u p. Kasi właścicielki tej zacnej manufaktury przedstawia się następująco: OLEJ MAKADAMIA, OLEJ Z PESTEK WINOGRON, OLEJ JOJOBA, OLEJ Z PACHNOTKI, OLEJ Z OTRĘBÓW RYŻOWYCH, OLEJ ARGANOWY ORGANICZNY.

50 ml umieszczone zostało w szklanej buteleczce z ciemnego szkła na zakrętkę. Dlatego mam gwarancję, że skład jest dobrze chroniony przed światłem jakie nie jest tu dobrym sprzymierzeńcem.

Serum jest bezzapachowe, bezbarwne. Półtłuste i fantastycznie się wchłania. Moje cienkie włosy nie są nim obciążone. Oczywiście nie przesadzam z jego ilością, ale i tak zawsze uważnie go nakładam bo wiem, że mogę włosy  doprowadzić do oklapu nawet jak już zdążą wyschnąć.

Serum posiada wyjątkowe właściwości regeneracyjne. Naprawia strukturę włosa, wzmacnia cebulki, zapobiega powstawaniu łupieżu, łagodzi podrażnienia skóry głowy. Nawilża, odżywia, wygładza i poprawia elastyczność skóry. Idealnie nadaje się do regeneracji wysuszonych, zniszczonych i łamliwych włosów przywracając im kondycję oraz naturalny blask. Chroni przed wpływem czynników zewnętrznych jak wiatr, słońce, mróz. Doskonałe do każdego rodzaju skóry, ale przede wszystkim zalecane do skóry wrażliwej, łuszczącej i delikatnej. Najlepiej widoczne efekty na włosach średnio i wysokoporowatych.




Uważam, że zabieg olejowania przynosi efekty. Trzeba jedynie determinacji i systematyczności. U mnie ta mieszanka znakomicie wpłynęła na ogólny ich wygląd. Włosy stały się podatne na uczesanie, są bardziej ujarzmione i nawilżone.

pozdrawiam - Magda

8 komentarzy:

  1. Moje włosy nie przepadają za olejami ostatnio, może kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię się z olejami do włosów

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie używałam olejów do włosów i jestem ciekawa ich efektów u mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również. Ciekawi mnie czy u mnie by się sprawdziły.

      Usuń
    2. Czytałam o nich sporo dobrego, ale jeszcze się nie skusiłam.

      Usuń
  4. Kosmetyk, który podsunę córce pod rozwagę, własnie czegoś takiego teraz poszukuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja przeważnie sięgam po oleje spożywcze (np. lniany lub z czarnuszki) - ale i po typowo kosmetyczne mi się zdarza.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy tego nie rozbiła, może jednak warto:) Włosy chyba czasami potrzebują takiego zabiegu. Patrycja

    OdpowiedzUsuń